ناصری نژاد : وضعیت برق در خوزستان بسیار حاد است

وضعیت برق در خوزستان بسیار حاد است.نماینده مردم فلاحیه (شادگان) در مجلس شورای اسلامی گفت: گرمای شدید خوزستان بی‌سابقه است و لازم است در این خصوص مصوبات و تصمیمات جدی گرفته شود.عبدالمجید ناصری‌نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که امروز، هشتم مردادماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت برق در خوزستان بسیار حاد […]

وضعیت برق در خوزستان بسیار حاد است.نماینده مردم فلاحیه (شادگان) در مجلس شورای اسلامی گفت: گرمای شدید خوزستان بی‌سابقه است و لازم است در این خصوص مصوبات و تصمیمات جدی گرفته شود.عبدالمجید ناصری‌نژاد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که امروز، هشتم مردادماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت برق در خوزستان بسیار حاد است و گرمای شدید در این استان بی‌سابقه است مردم بیش از اندازه خود تحمل می‌کنند اما لازم است مسئولان در خصوص رسیدگی به این مشکلات وارد عمل شوند.

وی با ابراز تاسف از عدم اجرایی شدن مصوبات برای مشکلات خوزستان گفت: با این‌که مردم از شرایط بحرانی رنج می‌برند ولی هیچ‌گونه اقدامی از طرف دولت دیده نشده است. خیلی از کارها و اقدامات مصوب می‌شوند ولی عملی و اجرایی نیستند. در سال ۹۳ خیلی از اقدامات مصوب شدند ولی تا به حال عملیاتی نشدند.ناصری‌نژاد با بیان این‌که همه باید در اجرایی کردن این مصوبات همکاری کنند و لازم است در اسرع وقت این هماهنگی‌ها صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: لازم است پا به پای هم کار کنیم و وقایع و حوادث را به روز پیگیری کرد. اگر بنا باشد اقدامات فقط مصوب شوند، وضعیت به هیچ وجه خوب نخواهد شد زیرا در خصوص موضوع ریزگردها سال‌ها است قوانین و مصوباتی پایه‌ریزی شده، ولی هیچ‌گونه عملکرد یا اقدامی در جهت کاهش ریزگردها انجام نشده است.وی بیان کرد: لازم است همه گام برداریم زیرا وضعیت استان در شرایط بحرانی است و نیازمند رسیدگی در اسرع وقت است. باید دولت سعی کند تمام مصوباتی را که برای استان مصوب کرده، اجرا کند.