روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان برترشناخته شد

روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان در سومین جشنواره سلام برتر شناخته شد . به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، از سوی هیئت داوران این جشنواره و با تایید استاندار خوزستان بعنوان رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ، در گروه الف و در بخش ارتباطات رسانه ای روابط عمومی […]

روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان در سومین جشنواره سلام برتر شناخته شد . به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، از سوی هیئت داوران این جشنواره و با تایید استاندار خوزستان بعنوان رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ، در گروه الف و در بخش ارتباطات رسانه ای روابط عمومی این شرکت رتبه برتر را به دست آورد .

S0777281

در این لوح تقدیر آمده است : ناهید غلامحسین مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، اکنون که بر اساس رای هیات داوران ، مجموعه تحت مدیریت جنابعالی در سومین جشنواره روابط عمومی های استان خوزستان موفق به کسب رتبه برتر در بخش ارتباطات رسانه ای شده است، این لوح تقدیر به شما اهدا می شود.

در ادامه این لوح تقدیر خاطرنشان شده است: ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان خوزستان نشان از حرکتی سازمان یافته و مُدّون دارد که به منظور آگاهی از عملکرد و نقش تاثیرگذار این نهاد ارتباطی در سطح جامعه است . این نهاد از یک سو جایگاه سنجش استعدادها و ارج نهادن به امور اطلاع رسانی و از سوی دیگر، بیانگر اهمیت نقش ارتباطات در انسجام و همبستگی سازمانی است . امید است در پرتو عنایت حق تعالی با بهره گیری از تجارب موجود، آن مجموعه حرکت خود در مسیر رشد و شکوفایی را تداوم بخشد .