سید مهدی آلبوشوکه : فاجعه در جایی است که شهرداری از حقوق پرسنل چشم پوشی می کند

یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز امروز دوشنبه 20 مهرماه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد .در ابتدای این جلسه سیدمهدی آلبوشوکه، عضو شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: 22 مهرماه روز جهانی استاندارد است و امیدواریم خداوند ما را برای ساختن شهری استاندارد یاری کند. وی […]

یکصد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز امروز دوشنبه 20 مهرماه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد .در ابتدای این جلسه سیدمهدی آلبوشوکه، عضو شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: 22 مهرماه روز جهانی استاندارد است و امیدواریم خداوند ما را برای ساختن شهری استاندارد یاری کند.

آلبوشوکه

وی ادامه داد: گاهی نیاز است نگاهی به گذشته داشته باشیم. یادتان هست که برای انتخاب شهردار چه دیدگاه ها و آرزوهایی داشتیم. با گذشته دو سال گویا این ایده ها عتیقه های خاکی هستند. آقای شهردار! چگونه می توان شخصی را از یک منطقه تخصصی به یک منطقه تخصصی دیگر کوچاند؟ ما هر از چند گاهی می شنویم که به فردی برای سازمانی حکم داده اید و هر که این موضوع را می شنوند انگشت اشاره خود را به سمت شورای شهر می کشاند. درست است که قانون گفته است که انتخاب مدیران بر عهده شهردار است ولی قانون نگفته است که شهردار به رای اعضای شورای شهر توجه نکند.این عضو شورای شهر اهواز افزود: آنچه قربانی می شود حقوق کارمندان و کارگران شهرداری و در بعد بزرگتر حقوق تمام شهروندان است. در دو روز اخیر خبرهایی از کاهش حقوق پرسنل شهرداری به گوش رسید آن هم در دوره ای که مردم از دولت خود حمایت می کنند و فاجعه در جایی است که شهرداری از حقوق پرسنل چشم پوشی می کند.وی بیان کرد: آقای شهردار به مدیریت شما در خصوص هزینه ها آفرین می گویم. شورای شهر اهواز تلاش شما را در این زمینه تحسین می کند ولی به شرط و شروطی؛ توجه به منابع انسانی، شایستگی و ساختاری در خدمت مردم نه خدمت به گروهی خاص، خواسته اولیه ما بوده است.