ستاد مدیریت بحران اهواز به حالت آماده باش درآمد

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اهواز: در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی خوزستان، ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز به حالت آماده باش درآمد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، سید احمد موالی زاده فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان […]

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اهواز: در پی هشدار سطح قرمز هواشناسی خوزستان، ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز به حالت آماده باش درآمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، سید احمد موالی زاده فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اهواز با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی و اعلام آماده باش از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان افزود:جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اهواز با حضور ادارات و دستگاه های عضو این ستاد درمحل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل و تمهیدات لازم اندیشده شد.

وی اضافه کرد: مجموعه ادارات، شرکت ها و دستگاه های خدمات رسان نیز  از جمله شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، گاز، شهرداری، مخابرات و … آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی دارند.

فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اهواز بر خودداری از تردد و سفرهای غیر ضرور در شرایط قرمز هواشناسی تاکید کرد و  ادامه داد: شهروندان، روستاییان و مسافران نوروزی با توجه به پیش بینی هواشناسی و هشدار ستاد مدیریت بحران استان خوزستان، از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه کارون و کانال های فصلی خودداری کنند.