تقدیر فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) از مدیرعامل برق اهواز

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اهداء لوح تقدیر از مدیرعامل و کارکنان خدوم برق اهواز در راستای خدمت رسانی به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان بابت تامین برق و روشنایی محل برگزاری نمایش بزرگ آستان عشق و دومین کنگره ملی تجلیل بعمل آورد. به گزارش روابط عمومی شرکت […]

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اهداء لوح تقدیر از مدیرعامل و کارکنان خدوم برق اهواز در راستای خدمت رسانی به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان بابت تامین برق و روشنایی محل برگزاری نمایش بزرگ آستان عشق و دومین کنگره ملی تجلیل بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اهداء لوح تقدیر از مدیرعامل و کارکنان خدوم برق اهواز در راستای خدمت رسانی به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان بابت تامین برق و روشنایی محل برگزاری نمایش بزرگ آستان عشق و دومین کنگره ملی تجلیل بعمل آورد.

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این باره گفت: در راستای هر چه با شکوه تر برگزار شدن، نمایش آستان عشق.
ویژه کنگره ملی بیست و چهار هزار شهید والامقام استان خوزستان‌ اقدام بسیار خوبی توسط مجموعه این شرکت انجام شده است.

وی در ادامه افزود: اجرای عملیات فنی توسط مدیریت و کارکنان خدوم امور برق منطقه پنج این شرکت ، در یک حرکت جهادی، با برنامه ریزی، طراحی و مهندسی کار خود را آغاز کردند.

شیاری گفت:عملیات های صورت گرفته شامل نصب تعداد ۱۰۳ اصله پایه بتنی جهت احداث شبکه سی و سه هزار ولت و ۲۲۰ ولت و شبکه روشنایی معابر نصب شده ،همچنین عملیات نصب ۶۰۰۰ متر سیم کشی شبکه سی و سه هزار ولت جهت تغذیه ترانسفورماتورها و کابل شبکه ۲۲۰ ولت جهت تامین برق و روشنایی بولوارهای محوطه اطراف کنگره و مواکب صورت گرفته است.

شیاری افزود: نصب تعداد ۲۰۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۵۰ وات و تعداد ۲۰۰ عدد براکت سه متری جهت تامین روشنایی و علاوه بر آن تعداد یکصد و سی دستگاه از چراغ در بولوار منتهی به سوی محل کنگره اصلاح شدند.

وی بیان داشت: همچنین تعداد یک دستگاه ترانسفورماتور جهت تامین برق با ظرفیت ۸۰۰ کیلوولت اضطراری سیار، یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ کیلوولت ثابت و همچنین نصب سه دستگاه ترانس ۵۰ کیلوولت ثابت و نیز استقرار پنج دستگاه دیزل ژنراتورهای سیار اضطراری ، جهت مواقع لازم بمنظور تامین برق سایت کنگره پیش بینی شده با ظرفیت های ۵۵۰ کیلوولت و نیز ۶۰ کیلوولت جانمایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در همین راستا استقرار سه دستگاه برج نوری سیار جهت تامین روشنایی محوطه کنگره متناسب با نیاز در لحظه‌ در نظر گرفته شده است.همچنین بمنظور افزایش قدرت مانور دو دستگاه کلید گازی فرمان از راه دور بخاطر گسترش ظرفیت مانور عملیاتی از دو خط سی و سه هزار ولت، جهت دو سویه کردن محل تغذیه برق در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: مجموعه این عملیات ها تاکنون توسط گروه های عملیاتی و مهندسی در محل سایت برگزاری نمایش آستان عشق ویژه کنگره ملی ۲۴ هزار شهیدوالامقام استان خوزستان واقع در بلوار ساحلی شرقی بعد از هایپر استار و کنار باغ موزه دفاع مقدس انجام شده است.

از سوی دیگر تاکنون اخبار و کلیپ های کوتاهی در فضای مجازی منتشر شده و با نزدیک شدن به زمان مراسم اقدام تبلیغی هم در فضای محیطی بیرونی و داخلی شرکت و هم در فضای مجازی و سایت ها و مرجع های خبری انجام خواهیم داد.

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پایان گفت: با توجه به مجموعه اقدامات جهادی که توسط این شرکت در جهت تامین برق و روشنایی محل برگزاری کنگره انجام شده است که در این راستا با اهدا لوح تقدیری از سوی فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مدیریت و کارکنان این شرکت تجلیل بعمل آمد، باشد که رهرو واقعی راه شهیدان در انتخاب خود بوده و در انتخابات پیش رو، همچون شهدا دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و دفاع از امنیت، پیرو ولایت عمل نماییم.