افتتاح ۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز

۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز، در آیینی روز چهارشنبه با حضور سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی، شریعتی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولین، شوراها و دهیاران و روستائیان در روستای بروایه تریچی افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری […]

۲۳ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز، در آیینی روز چهارشنبه با حضور سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی، شریعتی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولین، شوراها و دهیاران و روستائیان در روستای بروایه تریچی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در این آئین در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر ۴۵ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت: شاهد افتتاح ۲۳ پروژه عمرانی هستیم که اعتبار آن از محل اعتبارات آلایندگی تامین شده و این یک نمونه از مجموعه پروژه های روستایی در اهواز است.

سید احمد موالی زاده با بیان اینکه این روند در روستاهای اهواز استمرار خواهد داشت، افزود: اصرار داریم مسائل و مشکلات روستاها تا قبل از سال پیگیری و رفع و با برنامه ریزی لازم در سال آینده به نحو احسن در روستاها خدمات رسانی شود.

بخشدار مرکزی اهواز نیز در این آئین اعتبار اجرای این طرح ها را ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ها توسط بخشداری مرکزی و فرمانداری اهواز و آسفالت معابر با استفاده از طرح قیر رایگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهواز اجرا شده است.

ناصر سیلاوی افزود: این طرح ها شامل زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان ها، اجرای کفپوش، بهسازی پارک و برق رسانی بوده که در روستاهای بروایه تریچی، جسانیه کوچک، جسانیه بزرگ، اردوگاه مهاجرین، ابوبقال، سید نبی، سید سعد، حلاف ۱، حلاف ۲، کریشان۲، کریشان ۳، روستاهای بروایه عمیر، عشاره بزرگ، بروایه عزیز، سیدعامر، سیدزهراو، بروایه گاطع، دغاغله، حریه، جعاوله، آلبوثنوان و مبیطیحه۱ اجرا شده است.

بخش مرکزی با جمعیت بالغ بر ۵۷ هزار نفر و ۶۷ روستا، در شهرستان اهواز واقع شده است.