استاندار خوزستان: آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی داریم

استاندار خوزستان گفت: چه دستگاه‌هایی که برنامه‌ها و اقدامات خود را به طور کامل انجام داده‌اند و چه دستگاه‌هایی که همچنان در حال انجام تمهیدات لازم هستند آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین دارند. علی‌اکبر حسینی‌محراب روز پنجشنبه در مراسم مانور آغاز خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خطاب به نیروهای فعال […]

استاندار خوزستان گفت: چه دستگاه‌هایی که برنامه‌ها و اقدامات خود را به طور کامل انجام داده‌اند و چه دستگاه‌هایی که همچنان در حال انجام تمهیدات لازم هستند آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین دارند.

علی‌اکبر حسینی‌محراب روز پنجشنبه در مراسم مانور آغاز خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خطاب به نیروهای فعال در این مرز گفت: کاری که شما در حال انجام آن هستید در حقیقت به منزله این است که حادثه بزرگ قیام امام حسین(ع) را به همه دنیا نشان می‌دهید.

وی افزود: همه دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین حسینی مانند یاران امام حسین (ع) هستند که در آن زمان به یاری امام خود آمدند و ما افتخار میکنیم که نوکر زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و این عظمت را به رخ جهانیان می‌کشیم و انشاءالله این آئین معنوی مقدمه‌ای برای ظهور باشد.

حسینی‌محراب ادامه داد: چه دستگاه‌هایی که برنامه‌ها و اقدامات خود را به طور کامل انجام داده‌اند و چه دستگاه‌هایی که همچنان در حال انجام تمهیدات لازم هستند آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین دارند.

استاندار خوزستان افزود: امیدواریم خداوند از همه شما بپذیرد و از شما که طی یک تا دو ماه اخیر وقت گذاشتید و شبانه‌روزی تلاش کردید صمیمانه سپاسگزارم.

رئیس ستاد اربعین حسینی خوزستان ادامه داد: نام مبارک و شعار محوری حیاتنا الحسین برای همه زائران اربعین است و انشاالله این حیات و روح زندگی که از امام حسین(ع) نصیب ما می‌شود ما را به سرمنزل مقصود که وصال حق تعالی است رهنمون کند و ما امسال اربعین باشکوهی خواهیم داشت.