دستگیری ۳۰۲ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در “اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۳۰۲ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن محلات و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز برای مجرمان و ارتقاء احساس امنیّت در بین […]

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۳۰۲ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن محلات و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز برای مجرمان و ارتقاء احساس امنیّت در بین شهروندان، توسط یگان‌های تخصصی و انتظامی به مدت ۳۰ روز در شهر اهواز عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی ۳۰۲ سارق و ۱۲۸ متهم تحت تعقیب را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز اضافه کرد: همچنین در این راستا یک قاچاقچی و ۸ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۱۲ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

وی تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح کشف ۳۰۰ فقره انواع سرقت، ۴ کیلوگرم انواع موادمخدر، کشف ۴۴ دستگاه موتورسیکلت و ۹دستگاه خودرو سرقتی و توقیف ۲۲۳ دستگاه وسائط نقلیه متخلف می‌باشند.

سرهنگ زلقی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.