با حضور بیش از 100 دندانپزشک و پزشک متخصص جهادی و به مدت ۴ روز ؛

خدمات رایگان دندانپزشکی و پزشکی تخصصی در مرکز فرهنگی امام حسین اهواز ارائه می‌شود

با حضور بیش از ۱۰۰ دندانپزشک و پزشک متخصص جهادی و به مدت ۴ روز؛ خدمات رایگان و پزشکی تخصصی در اهواز ارائه می‌شود.مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام اهواز با استقرار بیش از ۱۰۰ دندانپزشک و پزشک متخصص جهادی، خدمات رایگان دندانپزشکی و پزشکی به مردم استان خوزستان ارائه می دهد. مهندس رحیم […]

با حضور بیش از ۱۰۰ دندانپزشک و پزشک متخصص جهادی و به مدت ۴ روز؛ خدمات رایگان و پزشکی تخصصی در اهواز ارائه می‌شود.مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام اهواز با استقرار بیش از ۱۰۰ دندانپزشک و پزشک متخصص جهادی، خدمات رایگان دندانپزشکی و پزشکی به مردم استان خوزستان ارائه می دهد.
مهندس رحیم کعبی، مدیر موسسه خیریه سبیل الخیر امام حسین علیه السلام اهواز با اعلام این خبر تصریح کرد: مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام تحت اشراف و تولیت حضرت آیت الله عباس کعبی، عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برای چندمین بار در اقدامی خیرخواهانه و جهادی اقدام به استقرار بیش از ۱۰۰ پزشک متخصص و دندانپزشک به منظور ارائه خدمات رایگان به مردم استان خوزستان به ویژه افراد نیازمند نموده است.
وی افزود: این خدمات از روز سه شنبه ۲۲ آذر ماه تا ۲۵ آذر ماه در حسینیه مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام واقع در منطقه لشکرآباد، بلوار علوی، مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام به صورت رایگان به افراد نیازمند در حال ارائه می باشد.
کعبی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۲ هزار فریم عینک تهیه شده که پس از انجام معاینات بینایی سنجی به افراد نیازمند به صورت رایگان اختصاص و تحویل می گردد. همچنین تاکنون بیش از هزار و پانصد نوبت رایگان برای افراد نیازمند، دانشجویان، دانش آموزان، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، موسسه های خیریه و … اختصاص یافته و احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.
مدیر موسسه خیریه سبیل الخیر امام حسین علیه السلام افزود: این برنامه با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل، قرارگاه جهادی و مردمی امام حسین (ع) و با حضور دندان پزشکان و پزشکان متخصص در رشته های مختلف از استان های تهران، قم، اصفهان، مرکزی، شیراز، خوزستان و … و با مشارکت برخی ادارات و سازمان های استان در حال اجرا می باشد.وی ادامه داد: فرآیند شناسایی و نوبت دهی به این افراد از پیش برنامه ریزی و انجام گرفته است.
کعبی با اشاره به برنامه های جدید مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام گفت: با توجه به برگزاری چندین دوره از این گونه فعالیت های اجتماعی و جهادی در این مرکز و استقبال کم نظیر مردم شریف به ویژه افراد نیازمند، با تلاش ها، پیگیری ها و تدابیر حضرت آیت الله عباس کعبی، در حال برنامه ریزی لازم برای ساخت یک باب پلی کلینیک تخصصی خیریه در منطقه لشکرآباد اهواز هستیم.