برخورد قاطع پلیس با سارقین سیم و تجهیزات شبکه برق در اهواز

فرشید موزری گفت: در جلسه هم اندیشی با فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به استمرار خدمات رسانی مطلوب برق به مردم، بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با سارقین سیم و تجهیزات شبکه و اموال عمومی مردم تاکید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در جلسه هم اندیشی با فرمانده انتظامی […]

فرشید موزری گفت: در جلسه هم اندیشی با فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به استمرار خدمات رسانی مطلوب برق به مردم، بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با سارقین سیم و تجهیزات شبکه و اموال عمومی مردم تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در جلسه هم اندیشی با فرمانده انتظامی اهواز و مدیرحراست و امور محرمانه این شرکت که امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ در مقر یگان ویژه نیروی انتظامی برگزار شد با اشاره به استمرار خدمات رسانی مطلوب برق به مردم، بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با سارقین سیم و تجهیزات شبکه و اموال عمومی مردم تاکید شد.

فرشید موزری در این نشست ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای گسترده نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت و آسایش عمومی گفت: امروزه استمرار خدمات رسانی مطلوب وابسته به پارامترهای متعددی می باشد که از مهمترین آنها بحث تامین امنیت می باشد.وی در ادامه افزود: مجموعه صنعت برق در تلاش است تا با بهره گیری از تجهیزات جدید و ایمن سازی تجهیزات منصوبه زمینه استمرار خدمات رسانی را بهبود بخشیده و پایداری شبکه برق را تامین نماید.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: تابستان امسال در تلاش هستیم با تعامل دوسویه با نیروهای انتظامی در زمینه استمرار خدمات رسانی برق بتوانیم با کمترین خاموشی ناشی از سرقت مواجه شویم.

موزری در ادامه بیان داشت: امروز تامین برق مشترکین به امنیت و حفاظت از شبکه بستگی دارد و این مهم میسر نشده است مگر با تلاشها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی که پا به پای مهندسین و سیمبانان شبکه در حال حفاظت و اموال عمومی مردم می باشند.

در ادامه این جلسه جناب سرهنگ کیومرث کشوری سرپرست انتظامی اهواز ضمن تاکید بر تامین آسایش و رفاه شهروندان گفت: نیروی انتظامی همیشه و در همه جا همچون گذشته در کنار دستگاه های خدمات رسان بوده و در راه حفظ و حراست از اموال عمومی مردم جانفشانی های فراوانی داشته و بدون واهمه با مخلین نظم و امنیت مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: امروزه تامین برق بعنوان یک زیرساخت مهم بوده و از جایگاه مهمی برخوردار می باشد که با تعامل و همکاری مشترک بدون هیچگونه ملاحظه ای، با سارقین سیم و تجهیزات شبکه برق برخورد قانونی و قاطع خواهیم کرد.کشوری تصریح کرد: خط قرمز پلیس امنیت و آسایش عمومی مردم بوده و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در شرایط کنونی مقابله خواهیم کرد.