خانچی :خدمات رسانی و فعالیت های عمرانی در تعطیلات نیز متوقف نمی شود

نشست بررسی آخرین وضعیت روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و به ریاست دکتر محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.در ابتدای جلسه دستگاه های اجرایی به گزارش عملکرد خود در شهرستان اندیکا پرداختند. خانچی ضمن تأکید بر خدمت […]

نشست بررسی آخرین وضعیت روند بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و به ریاست دکتر محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.در ابتدای جلسه دستگاه های اجرایی به گزارش عملکرد خود در شهرستان اندیکا پرداختند.

خانچی ضمن تأکید بر خدمت رسانی با کیفیت مناسب و درخور شأن مردم شریف اندیکا از تمام دستگاه های اجرایی خواست که خدمت رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده را با شتاب بیشتری ادامه دهند.

وی از بانک های عامل خواست که در خصوص تخصیص اعتبارات مورد نیاز جهت پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق تا قبل از خردادماه کمر همت بسته و سرعت پرداخت تسهیلات را دوچندان نمایند.وی افزود: در ایام نوروز خدمت رسانی به مردم اندیکا نه تنها نباید متوقف شود، بلکه باید با سرعت بالاتری ادامه پیدا کنند.

در ادامه معاون عمرانی استانداری ضمن ابرازخرسندی از حضور گروه های جهادی بسیج از دستگاه های اجرایی خواست که زمینه حضور بسیج سازندگی در منطقه را فراهم نمایند.

وی در پایان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری در خصوص شتاب کارگاه های عمرانی استان اضافه کرد: شتاب فعالیت های عمرانی در سطح استان محصول مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی دستگاه هاست هر چند تا حد مطلوب هنوز فاصله دارد، اما می‌طلبد تلاش آنها در حوزه عمرانی دوچندان شود، که خدمت رسانی به مردم در نقاط دور استان به بهترین شکل موجود به اتمام برسد.

از موضاعات مطرحه در جلسه می توان به اتمام بازسازی و زیرسازی ۵۰ کیلومتر راه روستایی و شهری مناطق زلزله زده در اندیکا ، اتمام تعمیرات و بازسازی ۴۳ باب مدرسه تا خرداد ماه ۱۴۰۱ و سازکار تکمیل و تحویل ۴۰۰ باب منزل مسکونی توسط بنیاد مسکن تا آخر سال، تسریع در ساخت و اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و همچنین اعزام مستمر تیم های پزشکی و تخصصی به مناطق زلزله زده اشاره کرد