لاپید خطاب به نتانیاهو: می‌دانیم که در جنگ شکست خواهید خورد

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خطاب به نخست‌وزیر این رژیم گفت: در جنگ شکست خواهید خورد و نمی‌توانید اسرا را بازگردانید. یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در پاسخ به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم گفت: می‌دانیم که در جنگ شکست خواهید خورد و نمی‌توانید گروگان‌ها (اسرا) را بازگردانید.به نقل از الجزیره وی […]

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خطاب به نخست‌وزیر این رژیم گفت: در جنگ شکست خواهید خورد و نمی‌توانید اسرا را بازگردانید. یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در پاسخ به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم گفت: می‌دانیم که در جنگ شکست خواهید خورد و نمی‌توانید گروگان‌ها (اسرا) را بازگردانید.به نقل از الجزیره وی تاکید کرد: انتخابات تنها راه حمایت از ارتش اسرائیل و به کارگیری یهودیان ارتودکس است.

لاپید در ادامه همچنین خاطرنشان کرد که برگزاری انتخابات تنها راه از سرگیری روابط با آمریکایی‌ها است.ساعاتی پیش بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: اگر اکنون جنگ را قبل از دستیابی به تمام اهداف آن متوقف کنیم، به این معنی است که اسرائیل در جنگ شکست خورده است و ما اجازه چنین چیزی را نخواهیم داد.نتانیاهو افزود: هیچ فشار بین‌المللی ما را از دستیابی به تمام اهداف جنگ باز نمی‌دارد، ما به سمت رفح حرکت خواهیم کرد و عملیات ما در آنجا چند هفته طول می‌کشد.

وی همچنین اظهار کرد: یک فشار بین‌المللی برای توقف جنگ و برگزاری انتخابات وجود دارد، اما ما تسلیم آن نخواهیم شد.نتانیاهو با حمله به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم گفت: با این سرعت، «وجدان اخلاقی» خود را از دست دادید و به سمت برگزاری انتخابات سوق می‌دهید تا جنگ متوقف شود؟ هفتم اکتبر را فراموش کرده‌اید؟ به جای فشار آوردن به اسرائیل، فشار را بر حماس وارد کنید.