جزئیات تماس تلفنی گالانت و برادر اسیر صهیونیستی که به اشتباه توسط ارتش کشته شد

یوناتان شامرز، برادر اسیر آلون که به اشتباه توسط ارتش اشغالگر کشته شد، جزئیات تماس خشمگینانه خود با یوآو گالانت را فاش کرد. یوناتان شامرز که برادرش آلون هفته گذشته به اشتباه توسط نیروهای ارتش اشغالگر به همراه دو اسیر دیگر به نام‌های یوتام حاییم و سمر تالالکا کشته شد، تماس تلفنی خود با یوآو […]

یوناتان شامرز، برادر اسیر آلون که به اشتباه توسط ارتش اشغالگر کشته شد، جزئیات تماس خشمگینانه خود با یوآو گالانت را فاش کرد. یوناتان شامرز که برادرش آلون هفته گذشته به اشتباه توسط نیروهای ارتش اشغالگر به همراه دو اسیر دیگر به نام‌های یوتام حاییم و سمر تالالکا کشته شد، تماس تلفنی خود با یوآو گالانت وزیر جنگ را یادآوری کرد.

یوناتان در گفت‌وگو با برنامه تحقیقی «عوفدا» در شبکه ۱۲ گفت: مطمئن بودم که شین بت تا نیم ساعت دیگر می‌آید و من را دستگیر می‌کند… به او (به گالانت) گفتم تا وقتی که زنده باشد تعقیبش می‌کنم – او و هرکسی که آنجا نشسته بودند (مسؤولان) رنگ آرامش نخواهند دید. به او گفتم که آنها مسؤول این اتفاق هستند…به او گفتم که من آرام نمی‌گیرم و حتی اگر در خواب باشد او را تعقیب خواهم کرد به طوریکه هنگامی که بخوابد، تصویر برادرم را خواهد دید.»یوناتان اظهار داشت که مکالمه با فحش دادن او به گالانت به پایان رسید که او به او گوش داد و پاسخ نداد.

یوناتان وقتی از او پرسیده شد که آیا نگران است که عصبانیتش برایش گران تمام شود، پاسخ داد: «من چیزی برای از دست دادن ندارم… خانواده‌ای دارم که نابود شده‌است… کارهای زیادی بود که با هم برنامه ریزی کرده بودیم انجام دهیم. ما دیگر نمی‌توانیم انجام دهیم و من برادری دارم که قهرمان است و او… حالا… آرام گرفته‌است.»وی افزود: باید مطمئن شوم که این بیهوده نبوده‌است. نه هفت اکتبر، نه مرگ او… آنهایی که مسؤول بودند و ما را رها کردند، دیگر نمی‌توانند بخشی از دولت باشند.»یوناتان با ادعای اینکه بین تسلیم شدن و اطمینان از اینکه مرگ برادرش بیهوده نبوده‌است، ادامه داد: «من اکنون یک ماموریت دارم… از شر همه [مسئولین] خلاص شده و از نو شروع کنم.