رویترز: اتهامات اسرائیل به حماس درباره بیمارستان ها بی اساس است

اتهامات اسرائیل به حماس درباره بیمارستان ها بی اساس است.خبرگزاری رویترز به نقل از یک پزشک گزارش داد که اتهامات اسرائیل به حماس مبنی بر استفاده نظامی این جنبش از بیمارستان ها بی اساس است. خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از پزشکان بیمارستان الشفاء در غزه گزارش داد که اتهامات رژیم اسرائیل به حماس […]

اتهامات اسرائیل به حماس درباره بیمارستان ها بی اساس است.خبرگزاری رویترز به نقل از یک پزشک گزارش داد که اتهامات اسرائیل به حماس مبنی بر استفاده نظامی این جنبش از بیمارستان ها بی اساس است.

خبرگزاری رویترز به نقل از یکی از پزشکان بیمارستان الشفاء در غزه گزارش داد که اتهامات رژیم اسرائیل به حماس مبنی بر اینکه از این بیمارستان به عنوان مرکز فرماندهی استفاده کرده است، بی اساس است.

در همین زمینه الجزیره به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای صهیونیستی هیچ اطلاعاتی از وجود اسرا در بیمارستان الشفاء در غزه به دست نیاوردند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بازرسی همچنان ادامه دارد.

همچین فلسطین الیوم گزارش داد که رسانه های عبری گزارش دادند که هیچ اسلحه یا اسیر اسرائیلی در داخل بیمارستان الشفاء در غزه پیدا نکردیم.

شاهدان عینی می گویند که رژیم اشغالگر با یورش و ورود به بیمارستان الشفاء درغزه، این ببمارستان را به میدان جنگ تبدیل کرده است. این درحالی است که مطابق قوانین بین المللی حمله بیمارستان ها در زمان جنگ ممنوع و مصداق جنایت جنگی است.

دکتر منیر البرش مدیر کل بیمارستان‌های نوار غزه اعلام کرد، نظامیان ارتش صهیونیستی تحت پوشش حملات هوایی سنگین و پس از چند روز حمله مستمر، وارد اورژانس و بخش جراحی بیمارستان الشفا شدند.

وی خاطرنشان کرد که در جریان حمله اشغالگران، یک گلوله هم از داخل بیمارستان شلیک نشده چون اساسا اسلحه‌ای اینجا وجود ندارد، اما نظامیان صهیونیست به هر کسی از گذرگاه به اصطلاح امن اعلام شده خارج می‌شد، تیراندازی می‌کردند.