تعداد شهدای غزه به ۱۱۲۴۰ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز بمباران رژیم صهیونیستی، تاکنون ۱۱۲۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که ۴۶۳۰ تن از این افراد کودک و ۳۱۳۰ تن زن بوده‌اند.جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ […]

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از زمان آغاز بمباران رژیم صهیونیستی، تاکنون ۱۱۲۴۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که ۴۶۳۰ تن از این افراد کودک و ۳۱۳۰ تن زن بوده‌اند.جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات – که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته – قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

امروز (دوشنبه) جنگ غزه در حالی وارد سی‌وهشتمین روز خود شد که نبردهای شدیدی بین مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر در چندین منطقه در نوار غزه ادامه دارد. بارزترین این مناطق اطراف بیمارستان الشفا در شهر غزه است که عملاً از کار افتاده است. همچنین اشغالگران به حملات شدید خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند.