ابوعبیده: ۱۶۰ تانک اسرائیلی را منهدم کردیم

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی با مقاومت شدید و درگیری‌های آتشین مواجه و مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند. ابوعبیده سخنگوی نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که نیروهای مقاومت از زیر زمین و از زیر آوار ظاهر می‌شوند و تانک‌ها و نفربرهای دشمن را منهدم می‌کنند. ابوعبیده […]

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی با مقاومت شدید و درگیری‌های آتشین مواجه و مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند. ابوعبیده سخنگوی نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که نیروهای مقاومت از زیر زمین و از زیر آوار ظاهر می‌شوند و تانک‌ها و نفربرهای دشمن را منهدم می‌کنند.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام افزود: درگیری غیر متوازن است اما بزرگ‌ترین قدرت منطقه را می‌ترساند.سخنگوی شاخه نظامی حماس تصریح کرد: جنایات وحشیانه و بمباران بیمارستان‌ها و قتل و کشتار زنان و کودکان تنها دستاورد دشمن صهیونیستی در این جنگ است.وی تأکید کرد که انهدام بیش از ۱۶۰ خودروی زره‌پوش (تانک، نفربر و بولدوزر) اشغالگران را به طور کلی یا جزئی از آغاز حمله زمینی به غزه تصویربرداری کردیم.ابوعبیده گفت که تنها در ۲ روز گذشته ۲۵ خودروی زرهی را منهدم کردیم و دشمن اشغالگر به یاری خداوند بهای بسیار سنگینی پرداخت خواهد کرد.