دولت بایدن بمب‌های نقطه‌زن به اسرائیل منتقل می کند

وال استریت ژورنال: دولت بایدن قصد دارد برای کاهش تلفات غیرنظامیان در غزه، بمب‌های نقطه‌زن به اسرائیل منتقل کند.روزنامه امریکایی «وال‌استریت ژورنال» اعلام کرد دولت جو بایدن قصد دارد بمب‌های نقطه‌زنی به ارزش ۳۲۰ میلیون دلار به اسرائیل منتقل کند. به گزارش وال‌استریت ژورنال، این یک معامله بزرگ تسلیحاتی است که با توجه به نگرانی‌های […]

وال استریت ژورنال: دولت بایدن قصد دارد برای کاهش تلفات غیرنظامیان در غزه، بمب‌های نقطه‌زن به اسرائیل منتقل کند.روزنامه امریکایی «وال‌استریت ژورنال» اعلام کرد دولت جو بایدن قصد دارد بمب‌های نقطه‌زنی به ارزش ۳۲۰ میلیون دلار به اسرائیل منتقل کند.

به گزارش وال‌استریت ژورنال، این یک معامله بزرگ تسلیحاتی است که با توجه به نگرانی‌های فزاینده در کنگره و دولت امریکا به خصوص با افزایش شمار کشته‌شدگان غیرنظامی فلسطینی در نتیجه حملات اسرائیل به نوار غزه انجام می‌شود.

این روزنامه توضیح داد که دولت بایدن در ۳۱ اکتبر یک اطلاعیه رسمی به رهبران کنگره درباره برنامه خود برای انتقال بمب‌های هدایت شونده دقیق مورد استفاده هواپیماها در حملات هوایی اسرائیل ارسال کرد.

وال استریت ژورنال این معامله تسلیحاتی را با افزایش تعداد شهدا در غزه که از مرز ۱۰ هزار نفر گذشته، مرتبط دانسته است که اغلب این قربانیان را کودکان، زنان و سالخوردگان تشکیل می‌دهند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که پنتاگون از افشای تسلیحات، تجهیزات نظامی و سایر حمایت‌های صورت گرفته از اسرائیل خودداری کرده است.