اسرائیل ۲۲۹ حمله به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی غزه انجام داده است

سازمان جهانی بهداشت: اسرائیل ۲۲۹ حمله به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی غزه انجام داده است. داده‌های سازمان جهانی بهداشت نشان می‌دهد که مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های نوار غزه ظرف یک ماه اخیر بیش از ۲۰۰ بار هدف حملات اسرائیل قرار گرفتند. رادیو «دیوان اف‌ام» تونس پیش از ظهر امروز (سه شنبه) از شبکه خبری «الجزیره» […]

سازمان جهانی بهداشت: اسرائیل ۲۲۹ حمله به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی غزه انجام داده است. داده‌های سازمان جهانی بهداشت نشان می‌دهد که مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های نوار غزه ظرف یک ماه اخیر بیش از ۲۰۰ بار هدف حملات اسرائیل قرار گرفتند.

رادیو «دیوان اف‌ام» تونس پیش از ظهر امروز (سه شنبه) از شبکه خبری «الجزیره» قطر نقل کرد که بر اساس داده‌های منتشر شده در پایگاه اینترنتی سازمان جهانی بهداشت (WHO)، اسرائیل از زمان آغاز حملات مرگبار خود به نوار غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، ۲۲۹ حمله به مراکز مراقبت بهداشتی و بیمارستان های این نوار انجام داده است.

داده های سازمان جهانی بهداشت تا ۶ نوامبر جاری (۱۴ آبان ۱۴۰۲) همچنین حاکی از آن است که در نتیجه حملات اسرائیل به مراکز مراقبت بهداشتی و بیمارستان‌های نوار غزه، ۵۰۹ فلسطینی شامل شهروندان غیر نظامی، بیماران و کادر پزشکی به شهادت رسیدند و ۴۴۷ تن دیگر نیز زخمی شدند.