تعدادی از اسرای اسرائیلی، بر اثر بمباران غزه کشته شدند

سخنگوی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد که تعدادی از اسرای صهیونیست در غزه بر اثر بمباران شدید باریکه کشته شدند. ابو حمزه، سخنگوی سرایا القدس- شاخه نظامی جهاد اسلامی- دوشنبه در سخنانی گفت: دشمن باید سیاست وقت کشی در پرونده اسرا را کنار بگذارد و هر دقیقه که می‌گذرد به علت بمباران‌ها […]

سخنگوی سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد که تعدادی از اسرای صهیونیست در غزه بر اثر بمباران شدید باریکه کشته شدند. ابو حمزه، سخنگوی سرایا القدس- شاخه نظامی جهاد اسلامی- دوشنبه در سخنانی گفت: دشمن باید سیاست وقت کشی در پرونده اسرا را کنار بگذارد و هر دقیقه که می‌گذرد به علت بمباران‌ها جان اسرایش به خطر می‌افتد.

وی اعلام کرد که اکنون تعدادی از اسرای صهیونیست در غزه بر اثر بمباران شدید باریکه کشته شدند.سخنگوی سرایا القدس تصریح کرد: هر اندازه هم جنگ به طول بینجامد، جهاد و مبارزه ما ادامه خواهد یافت و ما به پیروزی در این نبرد ایمان داریم.ابوحمزه ادامه داد: تعدادی از نظامیان دشمن را به کمین‌های وحشت و مرگ کشاندیم و آنان را تار و مار کردیم.وی در پایان گفت که جهاد ما ادامه دارد، جنگ هر چقدر طول بکشد، ما اهل آن هستیم و ان‌شاءالله پیروز آن هستیم.