۳۰۰ نیروی حماس همچنان در شهرک‌های اطراف غزه هستند

روزنامه هاآرتص گزارش کرد، تعداد نیروهای حماس که شنبه صبح وارد شهرک‌های اطراف نوار غزه شده‌اند، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر بود و همچنان در منطقه مخفی شده‌اند. این روزنامه از قول یکی از افسران پلیس رژیم صهیونیستی نوشت، ده‌ها تن از نیروهای حماس هنوز در شهرک‌های اطراف نوار غزه فعال هستند.در همین راستا روزنامه […]

روزنامه هاآرتص گزارش کرد، تعداد نیروهای حماس که شنبه صبح وارد شهرک‌های اطراف نوار غزه شده‌اند، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر بود و همچنان در منطقه مخفی شده‌اند. این روزنامه از قول یکی از افسران پلیس رژیم صهیونیستی نوشت، ده‌ها تن از نیروهای حماس هنوز در شهرک‌های اطراف نوار غزه فعال هستند.در همین راستا روزنامه العربی الجدید نیز اعلام کرد که عملیان طوفان الاقصی همچنان ادامه دارد.

این روزنامه نوشت که علی‌رغم گذشت ۲۴ ساعت از عملیات همچنان مبارزان مقاومت در شهرک‌های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه حضور دارند.العربی الجدید در ادامه آورده است: با وجود گذشت بیش از ۲۴ ساعت از عملیات طوفان الاقصی که توسط «گردان‌های القسام» در عمق شهرک‌های منطقه غلاف غزه آغاز شد، ارتش اشغالگر اسرائیل هنوز نتوانسته است کنترل این شهرک‌ها را به دست بگیرد.

اوایل شنبه صبح حملات راکتی به شهرک‌های اطراف نوار غزه آغاز شد. آژیر هشدار از همان اوایل حملات مداوم به صدا درآمد. کمی بعد از آن، نظامیان اسرائیلی اعلام کردند که در واکنش به این حملات دست به کار شده‌اند.یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فراخوان نیروهای ذخیره را تایید و تا فاصله ۸۰ کیلومتری از نوار غزه “وضعیت ویژه” را اعلام کرده است.