السودانی: ترور شهید سلیمانی و ابومهدی نقض حاکمیت عراق بود

نخست وزیر عراق در اظهاراتی گفت که اقدام دولت قبلی آمریکا در ترور فرماندهان پیروزی نقض آشکار حاکمیت عراق بود و این اقدام در تضاد با توافقات دوجانبه است. به گزارش السومریه نیوز، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در مراسمی به مناسبت سومین سالگرد ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس که با حضور مقامات […]

نخست وزیر عراق در اظهاراتی گفت که اقدام دولت قبلی آمریکا در ترور فرماندهان پیروزی نقض آشکار حاکمیت عراق بود و این اقدام در تضاد با توافقات دوجانبه است.

به گزارش السومریه نیوز، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در مراسمی به مناسبت سومین سالگرد ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس که با حضور مقامات عالی رتبه عراقی در بغداد برگزار شد گفت که اقدام دولت پیشین آمریکا در ترور فرماندهان پیروزی ( شهید سلیمانی و ابومهدی) تجاوز آشکار به سرزمین و حاکمیت عراق است.

وی تاکید کرد که این جنایت در تمامی عرف ها و قوانین بین المللی محکوم است.السودانی خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن فرماندهانی که نقش برجسته در دور کردن تروریست ها از عراق و منطقه داشتند در تضاد با توافقات دوجانبه میان بغداد و واشنگتن است.نخست وزیر عراق همچنین گفت که مبارزه با تروریسم نیازمند ایمان راسخ و قدرت و شجاعت است.