رهبر انصارالله یمن: اصل ولایت، مانع از نفوذ دشمنان در امت اسلامی می‌شود

رهبر انصارالله یمن امروز یکشنبه ضمن عرض تبریک به مردم یمن به مناسبت عید غدیر خم، تاکید کرد اصل ولایت، ملت را از نفوذ دشمنان و منافقین از درون حفظ می کند.سید عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر انصارالله یمن در این سخنرانی که به مناسبت عید سعید غدیر ایراد کرد گفت:ملت برای مقابله با خطرات انحراف […]

رهبر انصارالله یمن امروز یکشنبه ضمن عرض تبریک به مردم یمن به مناسبت عید غدیر خم، تاکید کرد اصل ولایت، ملت را از نفوذ دشمنان و منافقین از درون حفظ می کند.سید عبدالملک بدرالدین حوثی رهبر انصارالله یمن در این سخنرانی که به مناسبت عید سعید غدیر ایراد کرد گفت:ملت برای مقابله با خطرات انحراف در جهت گیری های خود نیازمند اصل ولایت است. اصل ولایت، ملت را از نفوذ دشمنان و منافقین از درون حفظ می کند.

وی افزود: دشمنان ملت و منافقین داخلی دنبال سلطه بر مردم و کنترل تصمیمات آن‌ها هستند. منافقین می خواهند با عناوین فریبنده‌ای چون توافق‌های شرم آور تحت عنوان “ابراهیم”، ​​ملت را به صهیونیست‌های یهودی پیوند دهند. دشمن در تلاش است به نام دین، ملت را برای تسلیم شدن مقابل یهودیان و مسیحیان تحت فشار قرار دهند و این با دستورات الهی در تضاد است.وی درباره سفر اخیر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به منطقه هم گفت: : بایدن این روزها آمد تا همه با او به عنوان رهبر جهان تعامل کنند و آشکارا وابستگی خود را به صهیونیسم اعلام کرد.آمریکا تسلیم صهیونیست‌ها است و می‌خواهد جهت گیری ها و مواضع خود را به عنوان رهبر به سایرین تحمیل کند. آنها حتی می‌خواهند دیدگاه امت را تغییر دهند تا دیدگاه دیگری نسبت به دشمنان ملت و کسانی که به دنبال سلطه بر آن‌ها هستند ایجاد کنند.

الحوثی ادامه داد: رژیم های دست نشانده آمریکا در تلاش برای گمراه کردن ملت در بحث تعیین دشمن و دوست هستند.رژیم های مزدور، صهیونیست‌ها را کسانی معرفی کرده‌اند که باید رهبری آنها را بپذیرند و با کسانی که با آنها دشمنی می‌کنند دشمن باشند.وی گفت:جریان منافق تلاش می‌کند دشمن اصلی ملت را دشمن اسرائیل معرفی کند و این انحراف بسیار خطرناکی است.یکی از منفورترین افراد در نزد امام علی(ع) تکفیری ها بودند، زیرا آنها یکی از ابزارهای صهیونیسم برای نابودی ملت هستند.تکفیری ها در همان مسیری هستند که در خدمت منافع صهیونیست ها است.مردم یمن امروز در شهرهای مختلف این کشور جشن عید غدیر را با شکوهی خاص و بی نظیر برگزار کردند.این مراسم ها با حضور میلیون ها یمنی و مقامات و مسئولان این کشور برگزار شد.