نظارت مستقیم فرماندار اهواز بر عرضه میوه عید نوروز به شهروندان

مسعود فلاحی فرماندار اهواز عصر یکشنبه به همراه نیسی رییس تعاون روستایی اهواز از مجتمع انبارها و سردخانه اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی و غرفه های عرضه مستقیم میوه های نوروزی به شهروندان در مناطق مختلف کلانشهر بازدید کرد.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به […]

مسعود فلاحی فرماندار اهواز عصر یکشنبه به همراه نیسی رییس تعاون روستایی اهواز از مجتمع انبارها و سردخانه اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی و غرفه های عرضه مستقیم میوه های نوروزی به شهروندان در مناطق مختلف کلانشهر بازدید کرد.  

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در این بازدید با اشاره به عرضه میوه با کیفیت با قیمت مصوب گفت: در غرفه های عرضه میوه پرتقال تامسون به قیمت ۱۰۰ هزار ریال، سیب سفید ۱۲۰ هزار ریال و سیب قرمز ۱۱۰ هزار ریالی در غرفه ها به شهروندان عرضه می شود.

مسعود فلاحی افزود: تعاون روستایی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری با نظارت فرمانداری اهواز در حال عرضه میوه نوروزی هستند.وی با بیان اینکه ۲۰ غرفه در مناطق مختلف اهواز در حال عرضه میوه هستند، ادامه داد: عرضه میوه روزانه تا سیزدهم فروردین ادامه دارد.

فرماندار اهواز ضمن بازدید از غرفه های عرضه میوه های نوروزی و گفت و گو با غرفه داران و شهروندان، در جریان قیمت، کیفیت و نحوه توزیع میوه قرار گرفت. این بازدید رضایتمندی شهروندان را در پی داشت.