اهالی ملاشیه اهواز از روزنامه همشهری خوزستان تقدیر کردند

اهالی منطقه محروم ملاشیه از تلاش های خبرنگاران روزنامه همشهری خوزستان برای انعکاس محرومیت های آن منطقه واقع در حاشیه شهر اهواز تقدیر کردند. به گزارش سایت «عصر ما»، در این آیین مردمی که به مناسبت بزرگداشت عید قربان تا عید غدیر در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، از «رسول عوده زاده» دبیر همشهری خوزستان […]

اهالی منطقه محروم ملاشیه از تلاش های خبرنگاران روزنامه همشهری خوزستان برای انعکاس محرومیت های آن منطقه واقع در حاشیه شهر اهواز تقدیر کردند. به گزارش سایت «عصر ما»، در این آیین مردمی که به مناسبت بزرگداشت عید قربان تا عید غدیر در مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد، از «رسول عوده زاده» دبیر همشهری خوزستان و «سید خلیل موسوی» عکاس روزنامه به دلیل گزارش های میدانی مؤثر از این منطقه تقدیر و تشکر شد.

این مراسم با حضور سرهنگ فراشی جانشین اطلاعات نیروی انتظامی استان خوزستان، سرهنگ فلاحی نماینده و مشاوره ارشد فرماندهی سپاه استان خوزستان، سرهنگ صفری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهواز، سروان مریدی فرمانده کلانتری 19 اهواز، شمیخی سواری فرمانده حوزه بسیج کوی ملاشیه و ائمه جماعات مساجد ملاشیه برپا شد. در این مراسم که به میزبانی «شیخ عقیل صیاحی» عضو شورایاری ملاشیه و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد، همچنین «ابو نور» خطیب حسینی از کشور عراق، «عبدالحسین صیاحی» شاعر و «سعد حردانی» مداح اهل بیت به ذکر مناقب اهل بیت (علیهم السلام) پرداختند. تقدیر از ائمه جماعات و سادات کوی ملاشیه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

2 4 7 9