برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال به سه رویکرد گفتمانی، تجلیلی و تکریمی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی در قالب 800 برنامه اصلی در سراسر کشور برگزار خواهد شد. سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در نشست خبری گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخن […]

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال به سه رویکرد گفتمانی، تجلیلی و تکریمی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی در قالب 800 برنامه اصلی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

_utf-8_b_a2fyz2fylteuanbn_

سردار بهمن کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در نشست خبری گرامیداشت هفته دفاع مقدس سخن می‌گفت بیان کرد: نقش رسانه در تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس بی‌بدیل است و همواره رسانه‌ها علی‌رغم اینکه افرادی گمان می‌کنند که تهدید است، یک فرصت به شمار می‌آید. وی خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، تحریف و فراموشی دو آسیب مهمی هستند که دفاع مقدس را تهدید می‌کنند؛ از همین روی ماموریت همه نهادها در کشور این است که نگذارند دفاع مقدس دچار این آسیب‌ها شود، چرا که دفاع مقدس یک گنجینه است و باید آن را مورد استخراج و بهره‌برداری قرار بدهیم. سردار کارگر گفت: تدبیر و حکمت پایداری و مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی، عقلانیت و مدیریت از مظاهر دفاع مقدس هستند در این مولفه‌ها تمامی ارزش‌ها و خوبی‌ها نهفته است.

این خبر تکمیل می‌شود…