دکتر علی ساری : با روش های مدنی و از رهگذر قانون پاسدار هویت قومی خواهیم بود

با روش های مدنی و از رهگذر قانون پاسدار هویت قومی خواهیم بود . دکتر علی ساری در دیدار نورورزی خود با طرفداران اصلاحات که امروز در محل ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان اهواز برگزار شد،گفت:در دور دوم انتخابات،مشاهده می کنیم افرادی از سرناچاری بر طبل قومیت می کوبند،اما باید گفت که رقابت در مرحله دوم […]

با روش های مدنی و از رهگذر قانون پاسدار هویت قومی خواهیم بود . دکتر علی ساری در دیدار نورورزی خود با طرفداران اصلاحات که امروز در محل ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان اهواز برگزار شد،گفت:در دور دوم انتخابات،مشاهده می کنیم افرادی از سرناچاری بر طبل قومیت می کوبند،اما باید گفت که رقابت در مرحله دوم تغییر نخواهد کرد.

21

وی افزود:جریان رقیب در حاشیه و حومه شهر مطرح می کند ما از فلان قوم هستیم، این افراد در یک لیست وابسته به یک جریان قرار دارند اما چرا از لیست خود،حرف نمی زنند و ائتلاف خود را کمرنگ نشان می دهند.بگویند که در ائتلاف خود با چه کسی هستند و چگونه وارد صحنه رقابت شده اند. اگر این ائتلاف برای شما ریزش دارد چرا در آن عضو هستید؟ كانديداي مجلس شورای اسلامی از حوزه اهواز عنوان کرد:من از طرف خودم و لیست امید می گویم قومیت و حقوق قومیت برای من محترم است و ما از طریق قانون و از طریق نهادهای مدنی و قانونی برای دفاع از قومیت تلاش می کنیم وی ادامه داد: نباید فریب کسانی را بخوریم که قومیت چه عرب یا بختیاری را به عنوان ابزار برای رای آوردن استفاده می کنند و پس از بدست آوردن رای، قومیت را یک تهدید حساب می کنند .

ساری گفت:من به عنوان یک کاندیدا چه در شهر و چه در روستا مواضع خود را شفاف اعلام می کنم؛باید صادقانه با مردم صحبت کرد و عضو هر ليستي كه باشیم اعلام کنیم و بگوییم با چه کسانی ائتلاف كرده ايم. وی اضافه کرد: ما خواستار احقاق حقوق اقوام هستیم و به تمام قومیت ها احترام می گذاریم اجراي اصول معطل قانون اساسی را حق طبیعی می دانم اما این که کسانی بخواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند ،اجازه نمی دهم. این پژوهشگر برتر در ادامه با اشاره به لزوم بهبود اقتصاد و توسعه چرخه صنعت گفت:در دوره گذشته به دلیل برخی سیاست ها صنعت ما آسیب دیده است اکنون باید تلاش شود که صنعت ما در مسیر درست قرار بگیرد.