جشنواره فیلم اروند با اکران 20 فیلم برتر سینمای ایران در آبادان آغاز بکار کرد

سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان از آغاز نمایش 11 فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر و 9 فیلم برتر سینما هنر و تجربه در مدت 13 روز تعطیلات نوروز در سینما مهر آبادان خبر داد. مجید عیدان یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این فیلم ها در قالب جشنواره نوروزی فیلم اروند و با همکاری […]

سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان از آغاز نمایش 11 فیلم سی و چهارمین جشنواره فجر و 9 فیلم برتر سینما هنر و تجربه در مدت 13 روز تعطیلات نوروز در سینما مهر آبادان خبر داد. مجید عیدان یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این فیلم ها در قالب جشنواره نوروزی فیلم اروند و با همکاری سامان منطقه آزاد اروند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان در پنج سانس روزانه برگزار می شود.

82008248-70602665

وی ادامه داد:برنامه اکران فیلم های منتخب از اول فروردین تا سیزدهم فروردین 95 برگزار می شود. عیدان اضافه کرد:سینما مهر آبادان در هر سانس ظرفیت گنجایش 355 تماشاچی را دارد و انتظار می رود با توجه به حضور گسترده میهمان نوروزی استقبال خوبی از این جشنوراه بعمل آید. عیدان گفت:با توجه به بازسازی سالن و تجهیزات سینما مهر آبادان نمایش فیلم به صورت دیجیتال خواهد بود. وی اظهار داشت:سال گذشته با حمایت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری انجمن سینمای جوان، طی شش ماه نخستین سینمای دیجیتال آبادان افتتاح شد. سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان افزود:با توجه به اینکه سالن تالار مهر پیش از این تالاری برای برگزاری همایش ها و نشست ها بود، در حال حاضر با حفظ فعالیت های سابق سالن، توانستیم آن را ارتقاء داده و از آن استفاده بهینه ببریم. وی افزود:تلاش می کنیم پس از پایان جشنواره فیلم اروند، هر هفته فیلم های سینمایی جدید را مطابق با برنامه های کشوری روی پرده سینما اکران کنیم. عیدان اظهار داشت:سینمای دیجیتال تالار مهر آبادان نخستین سینمای دیجیتال در آبادان است و امیدوارم استقبال علاقه مندان سینما را در پی داشته باشد.