علی جان،خیلی زود رفتی و این رسم رفاقت نیست / هنا نیسی

علی آسمانی رفتی و دل همه دوستانت را ابری و چشمانشان را بارانی کردی.یک روز مشهد بودی و یک روز کربلا، نه از زلزله بوشهر غافل ماندی و نه از کودکان سرطانی.دردها را به تصویر کشیدی و همزمان در خلاقیت کم نگذاشتی.زنده فکر می کردی و زیبا به تصویر می کشیدی.علی جان! تنها غم از […]

علی آسمانی رفتی و دل همه دوستانت را ابری و چشمانشان را بارانی کردی.یک روز مشهد بودی و یک روز کربلا، نه از زلزله بوشهر غافل ماندی و نه از کودکان سرطانی.دردها را به تصویر کشیدی و همزمان در خلاقیت کم نگذاشتی.زنده فکر می کردی و زیبا به تصویر می کشیدی.علی جان! تنها غم از دست دادن و دوری ات نیست که ما را می آزارد؛ جامعه هنری و عکاسی و خوزستان نیازمند شاتر زدن ها و کسب مقام هایت در جشنواره هاست.

81695663-70054746

خوزستان هنوز درد دارد و می خواهد تو باشی که آن را نشان دهی، خوزستان هنوز وجودت را به شدت می طلبد.جاده های خوزستان نیازمند به تصویر کشیدن هستند که اصلاح شوند و جان علی ها را نگیرند.خلاقیتت را جامعه هنری می ستاید و آن را برای بارور شدن نیاز دارد.قرار بود آموزشگاهی داشته باشی و مانند خود ،نخبگانی خلاق برای این استان بپرورانی، پس چرا اینقدر زود رفتی؟!

علی تنها 22 سال سن داشت و کمتر جوانی در این سن این همه دوست و آشنا و استعداد و کسب افتخار داشت.علی هویسی عکاس جوان خوزستانی بود اما ملی کار می کرد و در این سن کم بسیار درخشید و خود را نشان داد.علی در بیست سالگی حاجی شد و به زیارت مکه و مدینه رفت و روح پاکش پاکتر شد و با روی سفید به دیار باقی شتافت.علی زود رفت اما زیبا پر کشید.

علی هویسی از عکاسان خبری زبده و فعال خوزستان بامداد روز شنبه در جاده باغملک – هفتکل بر اثر سانحه تصادف خودرو پژو 405 با یک دستگاه کامیون خاور به همراه راننده پژو جان باخت.هویسی عکاس جوان و آتیه دار خوزستانی علاوه بر کسب عنوان های برتر در برخی جشنواره های عکاسی، دانشجوی ترم آخر رشته عکاسی دانشکده خبر اهواز بود.(منبع : ایرنا)

هنا نیسی