حوزه فرهنگی استان در قبضه مخالفان روحانی / جوروند به حکم قنواتی رییس فرهنگ اهواز شد!

محمد جوروند روز سه شنبه هفته گذشته برابر با یکم اردیبهشت بحکم همایون قنواتی به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز منصوب و در مراسمی رسمی با حضور برخی مدیران  به جای انوشیروان بهرامی ،بعنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان کار خود را آغاز کرد. جوروند در دوره دولت های نهم […]

محمد جوروند روز سه شنبه هفته گذشته برابر با یکم اردیبهشت بحکم همایون قنواتی به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز منصوب و در مراسمی رسمی با حضور برخی مدیران  به جای انوشیروان بهرامی ،بعنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان کار خود را آغاز کرد.

16506_169

جوروند در دوره دولت های نهم و دهم ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد شوش و اندیمشک و سپس خرمشهر را بعهده داشت.وی از مدافعان گفتمان احمدی نژاد و سعید جلیلی است که در برخی نشست های سیاسی به صراحت مخالفت خود را با دیپلماسی حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رییس جمهور اعلام کرده است که نمونه آن دیدگاههای وی در میزگرد سال گذشته پایگاه خبری شوشان پیرامون اوضاع منطقه و ظهور گروهک تروریستی داعش می باشد.

با انتصاب محمد جوروند به ریاست اداره ارشاد اسلامی اهواز پس از سپردن مدیریت امور کتابخانه ها به حجت الاسلام سپهر بعنوان مدیرکل امور کتابخانه ها تقریبا حوزه فرهنگی استان و مرکز آن بطور کامل در قبضه مخالفان روحانی قرار گرفت .اکنون این پرسش باقی است آیا مدیرانی که هیچ باور قلبی به سیاست ها و شعارهای دولت تدبیر و امید نداشته و ندارند می توانند گفتمان فرهنگی آن را پیش برده و در تمامی سطوح جامعه گسترش دهند؟

اکنون باید استاندار محترم خوزستان که انتصاب مدیران دوره گذشته را آفت قلمداد کرده ، پاسخی در خور و قابل توجیه به افکارعمومی و مردمی که در 24 خرداد دکتر روحانی را برگزیدند بدهد.