تجلیل از نویسنده اهوازی در جشنواره جهادگران علم و فناوری

سید عادل حسینی فرهنگی با سابقه و مولف کتاب “سرداران شهید خوزستان” در جشنواره جهادگران علم و فناوری مورد تجلیل قرار گرفت و از اثر وی رونمایی شد. پانزدهمین جشنواره جهادگران علم وفناوری در روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ با هدف معرفی مخترعان و نویسندگان برتر سال با حضور تعدادی از مخترعین، پژوهشگران، مسئولین استانی و […]

سید عادل حسینی فرهنگی با سابقه و مولف کتاب “سرداران شهید خوزستان” در جشنواره جهادگران علم و فناوری مورد تجلیل قرار گرفت و از اثر وی رونمایی شد.

پانزدهمین جشنواره جهادگران علم وفناوری در روز ۲۰ آذر ۱۴۰۲ با هدف معرفی مخترعان و نویسندگان برتر سال با حضور تعدادی از مخترعین، پژوهشگران، مسئولین استانی و سردار شاهوار پور فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) با میزبانی معاونت علمی و فناوری سپاه حضرت ولیعصر استان خوزستان اهواز برگزار و طی آن از کتاب “سرداران شهید خوزستان” نوسته سیدعادل حسینی رونمایی شد.

کتاب سرداران شهید خوزستان پیرامون سیره زندگانی شهیدان هاشمی و بقایی واسکندری وعلم الهدی در آبان ماه سالجاری زیر چاپ رفت که بخشی از آن به نقش برجسته مرزنشینان بستان وهویزه بویژه شیرزنان این خطه اشاره دارد.

سید عادل حسینی اصل معلم تلاشگر اهوازی با ۲۹ سال سابقه مدیریت وتدریس مولف ومترجم ۲۰ عنوان کتاب درزمینه فرهنگی اجتماعی ومذهبی ودفاع مقدس می باشد.