تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۴ کلاسه در خرمشهر منعقد شد

با مشارکت خیر مدرسه ساز؛ تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۴ کلاسه در خرمشهر منعقد شد.طبق تفاهم نامه اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان با سید حسین امامی خیر نیکوکار یک مدرسه ۴ کلاسه درخرمشهر ساخته می‌شود. به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، تفاهم نامه احداث یک مدرسه […]

با مشارکت خیر مدرسه ساز؛ تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۴ کلاسه در خرمشهر منعقد شد.طبق تفاهم نامه اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان با سید حسین امامی خیر نیکوکار یک مدرسه ۴ کلاسه درخرمشهر ساخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان، تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۴ کلاسه در خرمشهر با مشارکت خیرنیک اندیش “سید حسین امامی” به امضا رسید.

محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با اعلام این خبر، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری در اولویت است اما هرجا که نیاز به احداث فضای آموزشی جدید باشد از مشارکت خیران استقبال می کنیم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از خیر این پروژه، اظهار کرد: مشارکت خیران در مدرسه سازی طی سال‌های اخیر رشد بسیار زیادی داشته است و در حال حاضر حدود نیمی ازمدارس کشور با همراهی خیرین ساخته می‌شود.

گفتنی است، این مدرسه تمام خیری با مشارکت ۴ میلیارد تومانی «سید حسین امامی» درخرمشهر ساخته خواهد شد.