مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز پیشگام خدمت به مردم و پاسخگویی به ارباب رجوع

در پی انتشار مطلبی با عنوان « در ناحیه ۲ آموزش و پرورش چه میگذرد؟!» اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز جوابیه ای صادر کرد.به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز، متن این تکذیبیه به شرح زیر می‌باشد: بسم الله الرحمن الرحیم مدیر، معاونان، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره آموزش […]

در پی انتشار مطلبی با عنوان « در ناحیه ۲ آموزش و پرورش چه میگذرد؟!» اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز جوابیه ای صادر کرد.به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز، متن این تکذیبیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیر، معاونان، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز رسالت خود را تربیت دانش آموزان در تراز بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیده و نخواهند ورزید.

اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز و در رأس آن مدیریت آن اداره از پاسخ‌گویی چه در روزهای دوشنبه و چه در روزهای دیگر هفته به هیچ وجه امتناع نکرده و نخواهد کرد، در روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه نیز طبق روال معمول هر دوشنبه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز میزبان همشهریان و فرهنگیان بوده است.

در روزهای پایان تابستان و در شرف آغاز مدارس، دغدغه عوامل آن اداره بازگشایی مدارس بدون هیچ مشکلی بوده و با توجه به مقارن شدن مانور بازگشایی مدارس طبق دستورالعمل های رسیده از وزارتخانه با روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه، مدیر آن اداره جهت بازدید از مدارس که اولویت تمام دستگاه‌های سراسر کشور بوده به بازدید از تعدادی از مدارس پرداخته و مابقی وقت خود در این روز را مشغول پاسخگویی به همشهریان گرامی بودند.

فرایند ثبت نام دانش آموزان از ابتدای تابستان آغاز شده و بدون کوچکترین وقفه ای همچنان نیز ادامه دارد. دانش آموزان و اولیایی که این روزها با تأخیر در ثبت نام فرزندان خود مواجه شده اند غالبا اولیای دانش آموزان تجدیدی می باشند که در اولویت‌های دوم و سوم ثبت نام در مدارس هستند. با تمام این توضیحات اما مدیران مدارس ناحیه با فراغت خیال و اختیار کامل مبادرت به ثبت نام دانش آموزان ورزیده و تجمع اولیا در آن اداره برای ثبت نام فرزند خود در مدارسی است که متقاضی بالایی داشته و ظرفیت محدودی دارند.، رسالت مدیران، معاونان، کارشناس مسئولان و کارشناسان این اداره که بحق خدمتگزاران فرهنگیان و همشهریان می باشند ثبت نام تمامی دانش آموزان است. بی شک هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل جا بماند.