فرمانده انتظامی کل کشور : یادمان شهدا، تلاقی عهد و پیمان الهی است

یادمان شهدا، تلاقی عهد و پیمان الهی است.سردار” احمدرضا رادان”گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و شما هرآنچه می توانید در کربلا حس کنید در یادمان شهدا نیز حس می کنید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” احمدرضا رادان”در یادمان شهدای هویزه در جمع زائران راهیان نور […]

یادمان شهدا، تلاقی عهد و پیمان الهی است.سردار” احمدرضا رادان”گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و شما هرآنچه می توانید در کربلا حس کنید در یادمان شهدا نیز حس می کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” احمدرضا رادان”در یادمان شهدای هویزه در جمع زائران راهیان نور با بیان اینکه مسیر شهدا مسیر نجات است، بیان داشت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و شما هرآنچه می توانید در کربلا حس کنید در یادمان شهدا نیز می توانید حس کنید.

وی با بیان اینکه راه کربلا و راه شهدا با طریق یادمان شهدا یکی است، بیان داشت: امروز وقتی شما خیل زائران را در این مناطق می بینید که صدای گریه و ناله آنها بلند می شود این نشان می دهد که خط بین اباعبدالله و شهدا و زائران اباعبدالله و زائران شهدا وصل شده است و زائران دل داده اند و از اثر وجودی شهدا برای خودشان توشه جمع می کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اگر اباعبدالله الحسین و مدرسه کربلا نبود اگر دانشجو و دانش آموزی مثل حسین علم الهدی و همه شهدا نبود که در مدرسه اباعبدالله الحسین درس بخوانند و بتوانند امتحان دهند تکلیف آن مکتب چه می شد؟اگر حسین علم الهدی و شهدای هویزه ها ، شلمچه ها و همه شهدای ششگانه محورهای دفاع مقدس نبودند امروز من و شما در کدام مکتب بایستی درس می خواندیم؟

وی تصریح کرد: جنگ شاید سخت تر از جنگ زمان حسین علم الهدی است اگر آنوقت نبرد تن و تانک بوده امروز نبرد تن و فکر است، نبرد تن با جنگ شناختی است نبرد تن با شک و تردید و شبهه است که خیلی هم سخت تر است اما یک چیز همه ما را راحت می کند و آن هم سر دادن و سر نهادن و تعظیم در برابر اوامر ولی امر مسلمین است یعنی حاشا که به جز حرف تو حرفی بزنیم.

فرمانده انتظامی کل کشور در خصوص خدمات ارائه شده به مناطق راهیان نور اظهار داشت: پلیس دو کار ویژه برای زائران راهیان نور انجام می دهد یکی اینکه حفظ امنیت آنهاست که با اطمینان خاطر سفر کنند و با اطمینان خاطر برگردند و دوم موضوع کنترل تصادفات و جلوگیری از تلفات ناشی از آن است که یک مقدار سخت‌گیرانه عمل می‌کنیم این سخت گیری هم به واسطه ارادتی است که به زائران داریم.

سردار رادان تاکید کرد :حفظ سلامت و امنیت زائران برای ما بسیارمهم هست ، پس بایستی اقداماتی انجام بدهیم که این اتفاق بیفتد، تا به امروز هم با همکاری خود زائران ،همکاری مردم مناطق مستعد زیارت شهدا ،مسئولان و البته تلاش همکاران عزیز من حادثه ای رخ نداده و امیدواریم تا آخر هم رخ ندهد