پروفایل ها و استوری های معنوی فریبتان ندهد

رحیم برزی (بارزی) :هرچه به انتخابات نزدیک میشویم فضای مجازی عده ای معنوی تر می شود .به راستی هدف و معیار اصلی برای ورود به انتخابات و راهیابی به شورای شهر چیست؟چرا درانتخابات کلانشهری مثل اصفهان مدیرانی در سطح وزیر و معاون وزیر و…ورود میکنند اما در استان ما افراد بیکار.مجرد.نهایتا پیمانکار …؟ متاسفانه به […]

رحیم برزی (بارزی) :هرچه به انتخابات نزدیک میشویم فضای مجازی عده ای معنوی تر می شود .به راستی هدف و معیار اصلی برای ورود به انتخابات و راهیابی به شورای شهر چیست؟چرا درانتخابات کلانشهری مثل اصفهان مدیرانی در سطح وزیر و معاون وزیر و…ورود میکنند اما در استان ما افراد بیکار.مجرد.نهایتا پیمانکار …؟

متاسفانه به اسامی ثبت نام کنندگان در استان که نگاه می کنیم تنها معیار مدرک تحصیلی نمود دارد … چرا مسئولان امر شرایط مدیریتی واجرایی و سوابق درخشان در کارنامه اجرایی افراد را ملاک ثبت نام و انتخاب قرار نمیدهند؟استعلام تاییدیه افراد تنها براساس سوء پیشینه کیفری و فساد مالی و حبس است ،پس کارنامه اجرایی افراد چه،شخصی هیچگونه تخصصی و عملکردی ندارد تنها بواسطه قومگرایی به انتخابات ورود میکند و نتیجه میشود عقب ماندگی و حواشی ناشی از عملکرد ضعیف طی ادوار گذشته میبایست عملکرد ۵ دوره شورای شهر مورد بازنگری قرار میگرفت . شوراهایی که اکثریت بدلایل فساد مادی همچنان در حال بازداشت شدن هستند.

براستی شوراها چه باری از دوش شهرداری ها برداشته اند؟ شوراهایی که با ورودشان تنها بار مالی و تزریق نیروی انسانی را به همراه داشته اند، چرا مجلس شورای اسلامی از شوراها تحقیق و تفحص نمیکند.؟؟؟ سلایق غیر کارشناسی افراد راه یافته متاسفانه هزینه هایی را بر پیکره شهرها وارد میکند که شوراهای بعد باید با هزینه ای گزاف آنرا اصلاح کند . اما اینروزها پروفایل خیلی ها مزین شده به تصویر مبارک رهبری.امام و شهدا و آهنگ های حماسی، آیا این حرکات عوامفریبی نیست ؟

چرا از برنامه هایتان درفضاهای مجازی نمیگویید ؟ چرا نقاط ضعف سیستم های مشورتی را آنالیز وچکش کاری نمیکنید و بعنوان راهکاری بهتر ارائه نمیدهید ؟؟زمانی امام وشهدا و رهبری خشنودند از چنین افرادی که عملکردشان مایه پیشرفت و رضایت شهروندان باشد.”به امید انتخاب درست”