رد پای «پت و مت» در اهواز

هوشنگ نوبخت : تمام دنیا دعا می کنند که در شهر یا کشورشان باران بیاید ولی ما خوزستانی ها و اهوازی ها دعا می کنیم که باران نیاید چون باران ما را همیشه یاد سیلاب و آب گرفتگی و فاضلاب و مصیبت های دیگر می اندازد. این مشکلات و معضلات اخیر ماحصل تدبیر مدیران عزیز […]

هوشنگ نوبخت : تمام دنیا دعا می کنند که در شهر یا کشورشان باران بیاید ولی ما خوزستانی ها و اهوازی ها دعا می کنیم که باران نیاید چون باران ما را همیشه یاد سیلاب و آب گرفتگی و فاضلاب و مصیبت های دیگر می اندازد.
این مشکلات و معضلات اخیر ماحصل تدبیر مدیران عزیز و دلسوز ما است که از سبک پت و مت برای اداره شهر و زیرساخت ها بهره می برند.انیمیشن پت و مت را بسیاری از شما مخاطبین عزیز دیده اید، حکایت ۲ برابر که تمام عمرشان را آزمون و خطا کردند و هیچوقت هم به نتیجه مطلوب نرسیدند.
مدیران اهواز هم تحت تاثیر این ۲ شخصیت کارتونی طی ۴۰ سال گذشته هیچ وقت نتوانستند کاری کنند که به نتیجه مطلوب برسد.پت عزیز مترو را شروع کرد و بعدها مت متوجه شد که خاک اهواز خیلی مساعد ساخت مترو نیست و بهتر بود ترن هوایی می زدند.
مت هم که نخواست از غافله عقب بیفتد کلنگ زیرگذر منطقه دروازه را زد ولی بعد از مدتی، پت باهوش، متوجه شد که به یه دیوار یا مانعی خوردند و همانجا زیر زمین به شکل کاملا حرفه ای ، زیر گذر را دور زدند و برگشتند سمت ترمینال.
پت این بار برای این که هوش خودش را به رخ برادرش بکشد طرح فاضلاب اهواز را مطرح کرد اما مت زیرک بعد از سه سال متوجه شد که فاضلاب بدون شیب و بدون خروجی مطلوب، جواب نمی دهد.
خسته تان نکنم و خلاصه بگویم که تا مادامی که مدیریت کلانشهر اهواز دست پت و مت باشد اوضاع و احوال همین است و باید فکر تازه ای کرد.دوستان عزیز اگر کسی با « ای کی یو سان » ارتباط دارد لطفا شماره اش را به اشتراک بگذارد تا سران قوا با او تماس بگیرند و زیرساخت های خوزستان را به او بسپارند.هر چند قطع همکاری با پت و مت عواقب ناخوشایند حقوقی دارد و ممکن است استان را به چالش بکشاند.
به خدا دلمان لک زده مثل سریال های خارجی، چند دقیقه با کلاس، برویم زیر باران و کمی قدم بزنیم .
قبلا هم که پت و مت هنوز مدیریت پروژه های اهواز را نگرفته بودند یکی از شاعران کشورمان گفته بود؛ زیر باران باید رفت.