شورای شهر اهواز تعطیل شد!

نعیم حمیدی : با عدم حضور پنج عضو شاخص و تاثیرگذار شورای شهر اهواز در جلسه علنی روز دوشنبه در صحن شورای اسلامی شهر اهواز، جلسه رسمی شورا لغو و منجر به تعطیلی آن شد. پس از یکسال نیم حضور شهردار غیر بومی و اصفهانی الاصل در راس هرم شهرداری اهواز، تعدادی از اعضای شناخته […]

نعیم حمیدی : با عدم حضور پنج عضو شاخص و تاثیرگذار شورای شهر اهواز در جلسه علنی روز دوشنبه در صحن شورای اسلامی شهر اهواز، جلسه رسمی شورا لغو و منجر به تعطیلی آن شد.
پس از یکسال نیم حضور شهردار غیر بومی و اصفهانی الاصل در راس هرم شهرداری اهواز، تعدادی از اعضای شناخته شده و شاخص این شورا از جمله سید محمد علی پورموسوی که سابقه مدیرکلی در وزارت کشور را در پرونده دارد و چهره ای ملی محسوب می شود، بهمراه سید محمد جواد رضوی که او نیز چندین سال سابقه مدیرکلی آموزش و پرورش استان را در کارنامه دارد با همراهی سایر اعضای شاخص همچون دکتر مطیعی، غلامرضا شانه سازان و عبدالزهرا رئیس موفق شورای دوره پنجم اهواز، در جهت اجابت درخواستهای مردمی، اقدام به طرح سوال و استیضاح رضا امینی فیل آبادی کردند.
اما سیاوش محمودی رئیس فعلی شورای شهر که پیش از این ریاست قبرستانهای شهر اهواز را عهده دار بوده است، از برگزاری جلسه استیضاح و پاسخگویی شهردار غیر بومی اهواز به اعضای شورا خودداری کرده تا کماکان شهردار ضعیفی که مورد نارضایتی اکثر مردم می باشد به کار خود ادامه دهد!
بهمین دلیل پنج نفر از شاخص ترین و شناخته شده ترین اعضای شورای شهر اهواز در اقدامی هوشمندانه در اعتراض به شیوه مدیریت نامتعارف سیاوش محمودی رئیس شورا که برخلاف مقررات شوراها در کشور است، از حضور در جلسه خودداری کرده تا ضمن به تعطیلی کشاندن شورای شهر، مقامات ارشد استان از جمله استاندار خوزستان و مدیرکل بازرسی استان و فرماندار شهرستان را نسبت به قانونی رخ داده آگاه نمایند.
همچنین شنیده شده در پی حواشی رخ داده امروز در صحن علنی شورای شهر اهواز، رئیس شورا یکی مطالبه گران و فعالان اجتماعی منطقه زرگان را که برای پیگیری مشکلات عدیده مناطق محروم و کم برخورداری همچون علی آباد، نورآباد و زرگان در ساختمان شورای شهر حضور پیدا کرده بود را از محل برگزاری جلسات بیرون کرده و برای مدتی در اتاق حراست شورای شهر بصورت غیر قانونی محبوس می نمایند.