تو «کرونا» نمی گیری ؛«کرونا» تو را می گیرد!

دکتر فاضل خمیسی: وقتی « کرونا» تو را گرفت ، به یک بازنده می مانی ! به اینکه یادت می‌رود چقدر از زندگی ات را به زنده ماندن باخته ای !.خاطراتت ، دوستان ، خانواده ، فیلم و کتابهایی که علاقه داشتی و حتی پولهایی که برای روزهای بازنشستگی پس انداز کرده ای همه را […]

دکتر فاضل خمیسی: وقتی « کرونا» تو را گرفت ، به یک بازنده می مانی ! به اینکه یادت می‌رود چقدر از زندگی ات را به زنده ماندن باخته ای !.خاطراتت ، دوستان ، خانواده ، فیلم و کتابهایی که علاقه داشتی و حتی پولهایی که برای روزهای بازنشستگی پس انداز کرده ای همه را خواهی باخت !.در چند روز اخیر آمار فوتی های کشور روزانه از مرز ۲۰۰ نفر گذشته و بیش از ۳۰۰۰ نفر با حالت بسیار وخیم در انتظار مرگند، گویا دست مرگ بر گلوی همه ی ما آماده ی فشردن است و منتظر یک خطاست!

« کرونا» زحمت اعلام حضور نمیدهد ، اکنون دیگر بیصدا میآید ریه ها را از صورتی به سفید تبدیل و کبد و کلیه و مغز را از اکسیژن تهی و محروم میکند و میماند جسدی که باید به عمق بیش از ۳ متر پیچیده در نایلونی ضخیم و یک خروار آهک دفن گردد .برای «کرونا» مهم نیست که تو چقدر برای اطرافیانت عزیز بوده ای یا عشق نیمه تمامی را هنوز به پایان نبرده ای !

وقتی ویروس به ریه ات رسید ، دیگر به فکر هیچ چیز نیستی به جز اندکی نفس !.فیلم جان دادن کرونایی ها بزرگ‌ترین درس عبرت برای زنده هاست که متاسفانه اجازه انتشار ندارند ، گویا «ما» یاد گرفته ایم فقط از مرگ درس بگیریم .ابتلا به کرونا مثل وارد شدن در شرایط «جنگ» است که در آن درد و وحشت حکمفرماست ، بنابراین سعی کنیم هیچوقت وارد این « جنگ» نشویم که در هر حالت شکست خورده ی آنیم ، زیرا حتی اگر از این معرکه خارج شویم دیگر آن «آدم» اول نیستیم ….