فرماندار باوی : نیاز شهرستان تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی است

صفری : نیاز شهرستان باوی تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری باوی : مهندس احمدرضا صفری فرماندار شهرستان باوی به همراه سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و بخشداران مرکزی و ویس و سایر مسئولین شهرستانی روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ از […]

صفری : نیاز شهرستان باوی تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری باوی : مهندس احمدرضا صفری فرماندار شهرستان باوی به همراه سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و بخشداران مرکزی و ویس و سایر مسئولین شهرستانی روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ از پروژه های عمرانی نیمه تمام در سطح شهرستان بازدید بعمل آوردند.
احمدرضا صفری فرماندار شهرستان باوی در حاشیه این بازدید با اشاره به لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان گفت: نیازمندی‌ها در حوزه‌های مختلف براساس اولیت بندی و اهمیت موضوع در حال پیگیری هستند.
در بازدید یک روزه فرماندار باوی به همراه حسینی نماینده مجلس از روند تکمیل درمانگاه تخصصی شهر شیبان،ساختمان جدید الاحداث مرکز بهداشت ملاثانی و از روند اجرای پروژه بیمارستان الزهرا (س) بازدید کردند و ضمن دریافت گزارشات از روند اجرایی ساخت این مراکز قول پیگیری تا تکمیل این پروژه ها را دادند.
طی این بازدید دو نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ با اهالی روستاها و دهیاران در روستای صلیعه و پایگاه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر روستای یکاویه یک منعقد گردید که در ابتدا شیخ زایری بخشدار مرکزی ضمن خوش آمد گویی به جمع حاضر گزارشی از پروژه ها و فعالیتهای مختلف انجام شده و در دست اقدام را به نماینده محترم مردم ارائه نمود و گفت: یقینا این فعالیتها ، ثمره‌ی حمایتهای بی وقفه نماینده های محترم مردم در مجلس و فرماندار جهادی جناب مهندس صفری است که امروز شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در بخش مرکزی و شهرستان هستیم و همچنین انتظار می رود که این حمایتها ادامه یابد تا شاهد رونق هرچه بیشتر روستاهای این بخش باشیم .
همچنین در این دیدارها به موضوعاتی همچون بهسازی روستاها ، بازنگری طرح هادی ، افت فشار آب شرب ، تقویت ولتاژ برق ، روشنایی معابر روستاها ، تقویت آنتن دهی شبکه تلفن همراه و موضوع اشتغال جوانان روستایی پرداخته شد.
در پایان دکتر سید کریم حسینی از جاده دسترسی حد فاصل روستای فلیحی به روستای حبیشی به طول ۵ کیلومتر و مسیرهای مواصلاتی دهستان عنافجه جمعا به طول ۱۶ کیلومتر حد فاصل روستای چم خزام یک تا سه راهی ابو بقال و همچنین جاده دسترسی روستای چم العبید به روستای صفاک به طول ۲ کیلومتر که بر اثر فرسودگی کَنده کاری و خرابی های گسترده ی حادثه خیزی در آنها ایجاد شده است بازدید نمود.