رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر خبر داد؛

مربیان آموزش و پرورش در راستای توسعه احرام بافی توسط میراث فرهنگی شوشتر آموزش داده می شوند

مربیان آموزش و پرورش در راستای توسعه احرام بافی توسط میراث فرهنگی شوشتر آموزش داده می شوند. به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شوشتر؛ داود نجارآسیابانی روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ گفت: در راستای نیل به توسعه فرهنگ بومی و تفکرات آموزش محور، تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش صنایع […]

مربیان آموزش و پرورش در راستای توسعه احرام بافی توسط میراث فرهنگی شوشتر آموزش داده می شوند. به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شوشتر؛ داود نجارآسیابانی روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ گفت: در راستای نیل به توسعه فرهنگ بومی و تفکرات آموزش محور، تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش صنایع دستی با اداره آموزش و پرورش منعقد گردید.

وی افزود: از این سو در جهت بالا بردن ظرفیت آموزش و افزایش تعداد تولید کنندگان احرامی در شهرستان شوشتر بعنوان شهر ملی احرامی، ایجاد شرایط آموزش گام به گام از مربی تا دانش آموز فراهم خواهد شد.

داود نجار آسیابانی اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا ضمن آموزش این فنون به مربیان، راه های انتقال و آموزش را در بین دانش آموزان به عنوان یکی از دروس کار و مهارت تحصیلی آنان فراهم سازیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر در مورد زمینه های دیگر این تفاهم نامه گفت: *با توجه به لزوم محقق نمودن پیگیری های ثنوات گذشته در خصوص برچیدن یکی از ساختمان های قدیمی و بلااستفاده متعلق به اداره آموزش وپرورش واقع در میدان ۱۵ خرداد* مقرر گردید که در اسرع وقت این بنا در جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران تخریب و آزاد سازی گردد.