عبدالرضا حمیدی : نیم‌ نگاهی به بالای جدول داریم/ به دنبال میزبانی استقلال در ملاثانی هستیم

رئیس هیات فوتبال شهرستان باوی گفت: با توجه به امکانات موجود استقلال ملاثانی به فکر قهرمانی نیست و در وهله اول می‌خواهیم تیم در لیگ برتر بماند و نیز نیم‌نگاهی به بالای جدول داریم. عبدالرضا حمیدی امروز ۱۷ دی‌ماه در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کادر فنی قبلی […]

رئیس هیات فوتبال شهرستان باوی گفت: با توجه به امکانات موجود استقلال ملاثانی به فکر قهرمانی نیست و در وهله اول می‌خواهیم تیم در لیگ برتر بماند و نیز نیم‌نگاهی به بالای جدول داریم.

عبدالرضا حمیدی امروز ۱۷ دی‌ماه در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال ملاثانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از کادر فنی قبلی تیم که روزهای خوبی را با آن‌ها داشتیم قدردانی می‌کنم و خوشحالیم که پیشرفت کردند و امیدوارم در نفت مسجدسلیمان موفق باشند. با تصمیم باشگاه، آقای فریسات که در دوران فوتبالی‌اش از بازیکنان بنام کشور و خوزستان بوده و با تیم‌های مختلفی مربیگری کرده است، رهبری تیم را بر عهده گرفت..

وی ادامه داد: استقلال ملاثانی در نیم‌فصل نخست شروع خوبی داشت ولی در ادامه مشکلات مالی گریبان‌گیر این تیم شد که البته مسئولان استان از جمله آقای بنی‌تمیم و تاج رئیس فدراسیون قول داده‌اند که طی نشست با استاندار خوزستان مشکلات این تیم و همچنین نفت مسجدسلیمان را برطرف کنند. همچنین قرار است ورزشگاه ملاثانی تکمیل شود تا در ادامه مسابقات این تیم در شهر ملاثانی برگزار شوند.

رئیس هیات فوتبال باوی گفت: علاق‌بند مدیرعامل باشگاه نیز قول داده است تا پیش از شروع مسابقات نیم‌فصل دوم مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا تیم با فراغ بال وارد مسابقات شود و مطمئناً با این اقدام استقلال ملاثانی حرف‌های زیادی خواهد داشت. آقای علاق‌بند با وجود اینکه یک مدیر بومی نیست اما با تمام وجود در خدمت تیم است و بهترین شرایط را برای سفرهای آن رقم زده است. انشاءالله طبق وعده‌ای که داده است مشکل مالی حل خواهد شد تا این تیم بتواند به عنوان یک مدعی در شأن استان خوزستان ظاهر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشگاه ملاثانی به زودی آماده خواهد شد، گفت: زیرساخت و نور ورزشگاه با همت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و پیگیری های جناب دکتر صفری فرماندار شهرستان باوی درست شده است. آقای بنی‌تمیم به عنوان پدر ورزش استان پیش قدم شد تا مشکلات ورزشگاه حل شود. ضمن اینکه آقای حسینی و یوسفی نمایندگان اهواز، کارون و باوی نیز انصافاً پیگیر کارها هستند و یکسری اعتبارات به ورزشگاه تخصیص داده شد تا مشکلات آن حل شود و بتوانیم در نیم‌فصل دوم پس از گذشت سه، چهار هفته از بازی‌ها در این ورزشگاه میزبان رقبا باشیم.

حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم فشار روانی کاذبی به کادر فنی و بازیکنان وارد شود و هدف مشخص است. به هر حال با توجه به امکانات موجود به فکر قهرمانی نیستیم و در وهله اول می‌خواهیم تیم در لیگ برتر بماند و نیز نیم‌نگاهی به بالای جدول داریم.