بازدید های چراغ خاموش گره گشای مشکلات این منطقه نیست

علیرضا (سرحان) عامری : حانشنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ صبح علی الطلوع در مسیر جاده اهواز به ملاثانی در حال رفتن به اهواز ماشین های لوکس خارجی زنجیر وار به سمت ملاثانی در حرکت بودن با خود گفتیم این تشیع جنازه کدام فرد سرمایه داری است واصلا چرا صبح زود انجام میشود خلاصه یک ساعت بعد تصاویری […]

علیرضا (سرحان) عامری : حانشنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ صبح علی الطلوع در مسیر جاده اهواز به ملاثانی در حال رفتن به اهواز ماشین های لوکس خارجی زنجیر وار به سمت ملاثانی در حرکت بودن با خود گفتیم این تشیع جنازه کدام فرد سرمایه داری است واصلا چرا صبح زود انجام میشود خلاصه یک ساعت بعد تصاویری روی فضای مجازی *تحت عنوان بازدید نمایندگان مجلس و معاون وزیر* از پروژه‌های عمرانی شهر ملاثانی منتشر میشود فی نفسه کار ارزشمندی است چنانچه برای رفع مشکلات منطقه آمدید و دنبال دلیل اصلی هستید چرا به مسئولین محلی و منتخبین مردم در شورای شهر ملاثانی اطلاع ندادید در محل حضور نموده جزئیات بیشتر از مشکل این پروژه ها و مشکلات منطقه بویژه اجحافی که شرکتها و سازمانهای دولتی در بکارگیری نیروهای غیر بومی ایجاد کرده و نارضایتی شدید مردمی را بدنبال داشته برای شما و مسئولین کشوری مطرح نمایند .

آقایان نماینده مجلس شورای اسلامی شما و اعضای شورای شهر و روستا منتخبین مردم هستید با یک هدف مشترک مطالبه گری برای احقاق حقوق مردم شریف این وظیفه نمایندگی را انتخاب کرده‌اید با این تفاوت که نماینده مجلس با دولت و مسئولین حکومتی پایتخت و عزل و نصب ها اختیارات دارد اما شورای شهر و روستا همیشه در بین مردم و مشکلات را بیشتر لمس کرده اند . واقعا اگر قصد خدمت خالصانه دارید این مخالفت و رقابت ها را کنار بگذارید و همانطور که در تبلیغات انتخاباتی اعتماد و ارتباط داشتید دراین بازدید ها و حضور در منطقه هم به شوراها و شهرداریها اعتماد کنید با ورود مسئولین کشوری به منطقه اطلاع بدهید در کنار شما بیایند و درد و معضلات اقتصادی را بازگو کنند *انحصار فعالیت و مسئولیت دردی را دوا نمی کند

نمایندگان عزیز بخاطری مردمی که برای انتخاب شما پای صندوق های رای آمده بودن اختلافات با همدیگر را هم کنار گذاشته و سه نفری حرکت کنید مردم حق دارند سئوال کنند که ما پای صندوق رای میرویم دولت و نماینده مجلس را تغییر اما وضع اقتصادی و خدماتی منطقه ما بدتر میشود ؟ چرا شهرستان باوی همانند شهرهای دیگر تغییرات ندارد چرا مسئول در این شهرستان سالها با عملکرد ضعیف در کرسی مسئولیت باقی می ماند و برای تغییر آن با هم اختلاف نظر دارید؟ مسائل قومیتی بر ادارات حکمفرما باشد آیا کم مشکل داریم ،اشتغال در وضعیت اسف‌بار نیست ؟ وضعیت خدمات و جاده رضایت دارید ؟ از کدام درد و مشکل همشهریانم بگویم. که قربانی سلیقه ها و اختلاف نمایندگان و مسئولین استانی شده اند .

در پایان پیشنهاد میدهم از سه نفر نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر شهرستان در سالن بزرگ بنشینیم بحث و مناظره داشته باشیم که مشکل چه بوده است این جلسه با حضور مردم اگر راهکاری داریم ارائه بدهیم اگر نداریم و منافع دنیوی پای کار باشد برای سعادت دنیا و آخرت از این مردم عذرخواهی و کنار بکشیم .

 

عضو شورای اسلامی شهر ملاثانی