مظلوم ترین استقلال ایران ؛ تیمی که پول ندارد ولی غیرت دارد

استقلال ملاثانی نماد تیم های بی حامی و باغیرت فوتبال خوزستان در کشور است . تیمی که در این فصل بدون شکست با ابراهیم اشکش مربی زحمتکش و موفق به عنوان سرمربی شروع نمود و حتی در جایگاه دوم جدول رسید و نگاه ها را در فوتبال ایران به خود جلب نمود. ولی مهمترین نگاه […]

استقلال ملاثانی نماد تیم های بی حامی و باغیرت فوتبال خوزستان در کشور است . تیمی که در این فصل بدون شکست با ابراهیم اشکش مربی زحمتکش و موفق به عنوان سرمربی شروع نمود و حتی در جایگاه دوم جدول رسید و نگاه ها را در فوتبال ایران به خود جلب نمود. ولی مهمترین نگاه مسئولانه شرکت ها و ارگان های دولتی بود که برای این تیم مردمی باید هزینه می کردند که انجام ندادند . در ادامه راه بی پول این تیم خصوصی که معادل پول قرارداد یک بازیکن لیگ برتری بود باعث تغییرات گسترده و جدایی بازیکنان مستعد و با تجربه تیم گردید ‌تا جامعه فوتبال خوزستان در بهت و سکوت فرو رود .

مدیریت باتجربه این باشگاه در سالهای اخیر با انتخاب مربیان بادانش و با تجربه فوتبال خوزستان، این بار فرصت را به عزیز فریسات کاپیتان اسبق تیم های فوتبال فولاد خوزستان داد تا این مربی که با نامهربانی در باشگاه محبوبش جای ندارد بتواند به یک مربی قابل بومی شایستگی هایش را به مدیران و متخصصان فوتبال باشگاه فولاد خوزستان اثبات کند و در ۳ بازی بدون ۸ بازیکن نیم فصل اولش ۲ پیروزی و یک تساوی در دربی تیم های استقلالی خوزستان در نبرد دار و ندار کسب کند تا همگان به تحسین و تمجید از مدیریت باشگاه مردمی استقلال ملاثانی در بستر سازی حضورمربیان و بازیکنان بومی مستعد فوتبال دیار کارون بپردازند.
براستی حمایت از استعدادهای بومی و مستعد فوتبال خوزستان را در زمینه مربیگری و بازیکنان باید چه کسانی حمایت کنند جز مدیران و هیات مدیره باشگاه های خوزستانی که فقط لقب دکتر و مهندس را یدک می کشند و در هزینه ها از جیب بیت المال باعث هزینه سرسام آور و نتایج غیر قابل توجیه در لیگ های برتر و دسته اول می شوند .

این دسته مدیران بدلیل جایگاه ضعیف جایگاهی در دل هواداران فوتبال خوزستان جای ندارند و نشانه ضعف مدیریت این آقایان مردود شده استفاده از مربیان و بازیکنان میلیاردی غیر بومی و نتایج ضعیف است. امیدوارم روندی که باشگاه استقلال ملاثانی الگوی برای مدیران ورزش خوزستان باشد و حمایت از این باشگاه مردمی و بومی صورت بگیرد .