منتخب ایذه قهرمان مسابقات مینی فوتبال بانوان استان خوزستان شد

منتخب ایذه قهرمان مسابقات مینی فوتبال بانوان استان خوزستان شد و به مسابقات کشوری راه یافت. به گزارش روابط عمومی کمیته مینی فوتبال ایذه در فینال این مسابقات ، دوتیم هیئت همگانی ایذه و آساره اندیمشک مقابل هم قرار گرفتند که بعد از تساویِ بدون گلِ دو تیم دروقت قانونی ، کار به ضربات پنالتی […]

منتخب ایذه قهرمان مسابقات مینی فوتبال بانوان استان خوزستان شد و به مسابقات کشوری راه یافت. به گزارش روابط عمومی کمیته مینی فوتبال ایذه در فینال این مسابقات ، دوتیم هیئت همگانی ایذه و آساره اندیمشک مقابل هم قرار گرفتند که بعد از تساویِ بدون گلِ دو تیم دروقت قانونی ، کار به ضربات پنالتی کشید که منتخب ایذه توانست حریف خود را شکست دهد و *به عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات مینی فوتبال استان خوزستان دست یابد.

افسون مُهمدی* در این دوره از مسابقات خوش درخشید وبا زدن *۹ گل* ، عنوان خانم گلی مسابقات را از آن خود کرد.

مستانه سلیمانیان کاپیتان با تجربه تیم هیئت همگانی ایذه نیز در این دوره از مسابقات خوش درخشید و تنها با یک گل خورده، نقش اساسی در موفقیت تیم ایفا کرد.

تیم مینی فوتبال بانوان ایذه به عنوان نماینده خوزستان ، جوازِ حضور در مسابقات کشوری را بدست آورد و می بایست ۲۴ بهمن ماه در تهران، برای قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت پردازد

علی نوروزی رئیس کمیته مینی فوتبال شهرستان ایذه* درخصوص نحوه برگزاری این مسابقات عنوان کرد: این دوره از بازی ها که با حضور ۷ تیم از شهرهای مختلف استان در دو گروه ۳ و ۴ تیمی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد تیم مینی فوتبال ایذه توانست به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند و در مرحله نیمه نهایی نیز با ۶ گل نماینده گتوند را از پیش رو بردارد و به فینال مسابقات راه یابد و در نهایت عنوان قهرمانی مسابقات را ازآن خود کند.