اولین گام خوب در دوره مدیریت محراب ؛ بیمارستان علامه کرمی اهواز به وزارت بهداشت واگذار شد

با پیگیری مدیریت استان و توافق کمیته امداد و وزارت بهداشت و درمان مشکل کارکنان و چگونگی اداره بیمارستان آیت الله کرمی برای همیشه حل شد و این مرکز درمانی تحت نظر  مجموعه  دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار گرفت.جمال شیبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: تحویل بیمارستان در مدت ۱۰ روز انجام […]

با پیگیری مدیریت استان و توافق کمیته امداد و وزارت بهداشت و درمان مشکل کارکنان و چگونگی اداره بیمارستان آیت الله کرمی برای همیشه حل شد و این مرکز درمانی تحت نظر  مجموعه  دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار گرفت.جمال شیبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: تحویل بیمارستان در مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد و امید است این اقدام کمک شایانی به حوزه درمان باشد.وی گفت: با این انتقال، تغییری در خدمت‌رسانی به مددجویان و نیازمندان به وجود نخواهد آمد و اولویت پذیرش بیمارستان در بخش‌ های سرپایی، درمانگاه، کلینیک، پاراکلینیک و دیگر بخش‌های آن، با خانواده‌های زیرحمایت این نهاد خواهد بود.

شیبه ادامه داد: نماینده‌ای از کمیته امداد امام خمینی(ره)در این بیمارستان مستقر می‌شود تا به امور مددجویان رسیدگی شود.مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره ) خوزستان بیان کرد: خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد در این بیمارستان همچنان رایگان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ نام و هویت بیمارستان علامه کرمی گفت: بهره‌مندی عموم مردم به ویژه نیازمندان خوزستان از خدمات تخصصی این بیمارستان در این تفاهم‌نامه مورد تاکید است.

شیبه، با بیان اینکه تمام هزینه‌های تحویل و تحول این بیمارستان طبق تفاهم‌نامه برعهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود، افزود: همچنین حفظ و مدیریت منابع انسانی بیمارستان در حد مقدورات در تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد توجه قرار گرفته است.

احداث بیمارستان کرمی اهواز در سال ۷۶ توسط آیت‌اله محمد کرمی آغاز شد و تا سال ۷۹ به پایان رسید. پس از تعطیلی این بیمارستان، کمیته امداد امام خمینی(ره) بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه تجهیزات بیمارستان و ۱۰ میلیارد ریال بابت اتمام ساختمان بیمارستان هزینه کرد و سرانجام در شهریور ۸۵ فاز اول بیمارستان راه‌اندازی شد.

این بیمارستان دارای بخش مراقبت های ویژه نوزادان NICU با ۱۷ تخت،اتاق عمل با پنج اتاق در زمینه های جراحی عمومی ارتوپدی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، جراحی چشم گوش و حلق و بینی، اورژانس و… ، زایشگاه ، سی.سی.یو ، بخش تصویربرداری بیمارستان با دارا بودن رادیولوژی دیجیتال، سی تی اسکن و سونوگرافی، و نیز اورژانس است.