نمایش خیابانی الطریق الخالد (راه جاویدان) در مرز چذابه اجرا شد

نمایش خیابانی الطریق الخالد (راه جاویدان) در مرز چذابه اجرا شد. همزمان با اربعین حسینی نمایش خیابانی الطریق الخالد (راه جاویدان) توسط هنرمندان شهرستان کارون در مرز چذابه اجرا شد. فیصل زرگانی یکی از هنرمندان با سابقه شهرستان کارون در این زمینه گفت: این نمایش حکایت دختر معلولی است که آرزوی پیوستن به مشایه اربعین […]

نمایش خیابانی الطریق الخالد (راه جاویدان) در مرز چذابه اجرا شد. همزمان با اربعین حسینی نمایش خیابانی الطریق الخالد (راه جاویدان) توسط هنرمندان شهرستان کارون در مرز چذابه اجرا شد.

فیصل زرگانی یکی از هنرمندان با سابقه شهرستان کارون در این زمینه گفت: این نمایش حکایت دختر معلولی است که آرزوی پیوستن به مشایه اربعین حسینی داشت که بنا به مشکلات عدیده ای که خانواده اش داشتند؛ موفق به این امر نمی شود. ولی با همراه شدن با پدر و دیدن تعزیه حضرت علی اکبر (ع) و حوادث بعد از آن، به آرزوی خود رسیده و همراه مشایه عازم کربلا می شود.این هنرمند که نقش پدر را در این نمایش به عهده داشت؛ افزود: این نمایش با استقبال کسترده زوار و موکب داران چزابه شد.

آمنه ناصری یکی دیگر از بازیگران این نمایش گفت: نمایشنامه الطریق الخالد را برای اجرای صحنه ای و خیابانی آماده کرده ایم که با تلاش بسیار موفق شدیم تا آن را در مرز چذابه اجرا نماییم.

ایشان افزود: این نمایش توسط گروه تئاتر اگزار و با همکاری گروه تئاتر صاحب الزمان(عج), گروه هنری نایا و گروه تئاتر الکوثر تقدیم زائران حسینی گردید و نویسنده این نمایشنامه سالم باوی است و کارگردانی آن به عهده سید کاظم قریشی می باشد.ایشان خاطر نشان ساخت : دیگر عوامل این نمایش عبارتند از :

بازیگران:
فیصل زرگانی
آمنه ناصری
علی مقدم
عارف ناظری
مرسلینا هلیچی
یوسف ملکی
اجرای نماهنگ: نرجس اکبری؛ سمانه اکبری
به همراه گروه تعزیه خوان گروه صاحب الزمان(عج)
*علی‌مقدم*
*حمیدحزبه‌پور*
عباس‌شبیب
علی‌مقدم‌پور
ولیدفاضلی
سجادعسکراوی
مریم خنفری منش
مریم کریمی
فوزیه دریس زاده
مدیر اجرا: آمنه ناصری
منشی صحنه فردوس ناصری
گریم : زهراء شاوردی
تدارکات: عدنان ناصری؛ اسماء باوی
امور فنی: هاشم اهوازی ؛ محمود چلداوی
روابط عمومی: رقیه جابری راد

یادآوری می شود این نمایش با حمایت آقای آغاجاری شهردار چذابه، علی بنی طرفی زاده بسیج هنرمندان اهواز ، حاج بدر حیدری مهندس بزار ( اتوبوس رانی)، مهندس جاسم باوی عضور شورای شهر کوت عبد الله ، سید طالب سادات آل یاسر موسوی، خانم شریفی و موکب ابوالفضل العباس چذابه اجرا گردید.