اختلاس گر ۲ میلیون دلاری بندرامام مدیر پروازی و خانواده وی دو تابعیتی بود!

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:شخصی به‌نام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه ۱۰۸ میلیارد تومان را جابه‌جا کرد که به سرعت با همکاری سپاه و اطلاعات کشف شد. آرش اشتری کارشناس امور مالی بندرامام خمینی (ره)، غیر خوزستانی شاغل در بندرامام بوده و از کارگران استخدامی پروازی […]

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:شخصی به‌نام «آرش اشتری» کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه استان خوزستان به شکل شیادانه ۱۰۸ میلیارد تومان را جابه‌جا کرد که به سرعت با همکاری سپاه و اطلاعات کشف شد.

آرش اشتری کارشناس امور مالی بندرامام خمینی (ره)، غیر خوزستانی شاغل در بندرامام بوده و از کارگران استخدامی پروازی بوده که سالها در این مجتمع مشغول به فعالیت بوده.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حالی از کشف سریع این اختلاس سخن می گوید که آرش اشتری اختلاس گر ۲ میلیون دلاری از یک سال قبل نسبت به اخذ اقامت در کانادا اقدام کرده و خانواده وی نیز از سال قبل در این کشور مقیم شده بودند.

مدیرعامل سازمان بنادر چگونه ادعای کشف سریع اختلاس می کند آن هم وقتی اختلاس گر به کشور دیگری گریخته و در امن ترین حالت ممکن قرار دارد!؟ دستگاه حراست شما چکاره بوده!؟ چگونه ممکن است وقتی بیش از یک سال خانواده مدیر شما در کانادا اقامت می گیرد به فردی که دسترسی های عالی مالی را داشته شک هم نمی کنید و مورد رصد اداره حراست قرار نمی گیرد!؟