دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی در ایذه

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” هدایت شهبازی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ایذه، شناسائی سارق یا سارقان به صورت ویژه […]

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” هدایت شهبازی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از معابر و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ایذه، شناسائی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه بخش دهدز با انجام اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای در ارتباط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی معترف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ شهبازی در پایان از شهروندان خواست: جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس موضوع را سریعاً از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.