رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا:همه از حل مسئله هسته ای ایران سود می برند

ما میزان قابل توجهی از نیروی نظامی خود را در منطقه نگه می داریم تا اگر مسیر دیپلماتیک موفقیت امیز نبود، نیرو در دسترس آمریکا باشد.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،ژنرال دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: ما در مسئله ایران، راه حل نظامی را به عملیات نظامی ترجیح می دهیم اما گزینه […]

ما میزان قابل توجهی از نیروی نظامی خود را در منطقه نگه می داریم تا اگر مسیر دیپلماتیک موفقیت امیز نبود، نیرو در دسترس آمریکا باشد.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،ژنرال دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: ما در مسئله ایران، راه حل نظامی را به عملیات نظامی ترجیح می دهیم اما گزینه نظامی همچنان پابرجاست.

64219_988

مارتین دمپسی بیان داشت: ما میزان قابل توجهی از نیروی نظامی خود را در منطقه نگه می داریم تا اگر مسیر دیپلماتیک موفقیت امیز نبود، نیرو در دسترس  آمریکا باشد.
وی اضافه کرد: اوباما بارها گفته است که امریکا اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای را نمی دهد. اگر ایران از این فرصت استفاده کند و به نتیجه ی دیپلماتیک موفق برسیم همه از این موضوع سود می برند.رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اظهار داشت: اما پایان بحران هسته ای مشکلی که ایران برای منطقه بوجود آورده را حل نمی کند. آنها از طریق نیروهای نیابتی خود در خاورمیانه نفوذ دارند و در فضای سایبری به شدت فعال هستند.وی اضافه کرد: ما ساده لوح نیستیم و اختلاف زیادی با ایران داریم.

وی اضافه کرد: ایران با تاریخ و فرهنگ غنی خود که بر دنیا تاثیر گذاشته می تواند رویکردی سازنده داشته باشد و ما امیدواریم که این کشور از این مسائل استفاده کرده و فعالیت های بد خود را متوقف کند.