تماشاگران تیم فوتبال استقلال خوزستان سه جلسه محروم شدند

کمیته انضباطی، هوادارن تیم فوتبال استقلال خوزستان را به دلیل تخلف و درگیری در دیدار برابر پرسپولیس تهران از هفته نهم لیگ برتر سه جلسه از حضور در دیدارهای خانگی محروم کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی 29 مهرماه برگزار شد که […]

کمیته انضباطی، هوادارن تیم فوتبال استقلال خوزستان را به دلیل تخلف و درگیری در دیدار برابر پرسپولیس تهران از هفته نهم لیگ برتر سه جلسه از حضور در دیدارهای خانگی محروم کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی 29 مهرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی رخ داد، این تیم به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سوابق در هفته های دوم و سوم لیگ برتر، محکوم شد.

82281917-71120737

تیم استقلال خوزستان به دلیل پرتاب اشیاء ممنوعه شامل سنگ، نارنجک به داخل زمین مسابقه و به سمت تماشاگران تیم حریف که منجر به مصدومیت شدید آنها شد، طبق ماده 87 و 79 آیین نامه انضباطی ایران و طبق بند 2 ماده 58 آیین نامه انضباطی فیفا به سه جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران این تیم در لیگ برتر که میزبان هستند و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه سوابق قبلی محکوم شد. البته به گفته کمیته انضباطی، این رای قابل تجدید نظر است. همچنین تیم استقلال خوزستان به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم پرسپولیس تهران نیز به دلیل درگیری تماشاگرانش با تماشاگران تیم حریف به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد. دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته نهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه الغدیر اهواز با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.