فولاد پیروز شهراورد خوزستان ؛ فولاد 1 – استقلال 0

شهرآورد خوزستان در هفته هیجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران با برتری یک بر صفر فولاد مقابل استقلال همراه شد. به گزارش ایرنا در یکی از حساسترین دیدارهای هفته هیجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، عصر امروز (جمعه) تیم های خوزستانی استقلال و فولاد به مصاف هم رفتند. این دو تیم در فصل جاری […]

شهرآورد خوزستان در هفته هیجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران با برتری یک بر صفر فولاد مقابل استقلال همراه شد. به گزارش ایرنا در یکی از حساسترین دیدارهای هفته هیجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، عصر امروز (جمعه) تیم های خوزستانی استقلال و فولاد به مصاف هم رفتند.

این دو تیم در فصل جاری شرایط متفاوتی را تجربه می کنند و استقلال خوزستان در جمع مدعیان و فولادخوزستان نیز در بین تیم هایی که خطر سقوط را احساس می کنند، حضور دارد. در نیمه نخست تلاش دو تیم گلی در بر نداشت و استقلال خوزستان با وجود حملات زیاد نتوانست به خواسته خود دست یابد. در نیمه دوم ماتیاس چاگو هافبک فولاد با شوتی از راه دور که با اشتباه فرناندو خسوس دروازه بان استقلال خوزستان همراه شد تک گل ارزشمند این دیدار را برای تیم تحت هدایت دراگان اسکوچیچ به ثمر رساند. از این دیدار که در ورزشگاه غدیر برگزار شد بیش از 6 هزار تماشاگر دیدن کردند. فولاد خوزستان جمع امتیازات خود را به عدد 17 رساند و استقلال خوزستان 33 امتیازی باقی ماند.